با ما همراه باشید

اتاق خبر

انقلابی ماندن خواسته رهبری است/نباید از طعنه های دشمن ترسید

خبر استان: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی بر انقلابی ماندن آحاد ملت تأکید دارند و نباید از طعنه های دشمن بترسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رضا نقدی صبح شنبه در جمع راهپیمایی کنندگان ورامینی در مصلای صاحب الزمان(عج) این شهرستان با تجلیل از رشادت ها و شجاعت های شهدای ۱۵ خرداد سال ۴۲ این خطه اظهار داشت: امروز همه ملت ایران و امت های مستضعف بپا خاسته مرهون رشادت ها و فداکاری شهدای ۱۵ خرداد سال ۴۲ هستند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: هدف از بزرگداشت قیام تاریخی ۱۵ خرداد سال ۴۲، گرامیداشت بصیرت و روشنگری است و باید در این زمینه همت لازم را صرف کرد.

وی ادامه داد:قیام تاریخی ۱۵ خرداد دارای ویژگی های برجسته و والایی است و به عنوان مبدأ انقلاب های آزادی خواهانه دنیا محسوب می شود.

منطق قیام ۱۵ خرداد برگفته از منطق عاشورا است

نقدی یادآور شد: ۱۵ خرداد از عاشورا سرچشمه می گیرد و عزاداری سید و سالار شهیدان در آن نقش آفرینی می کند، به همین خاطر منطق قیام ۱۵ خرداد را باید منطق عاشورا دانست که در برابر ظلم و ستم ایستاد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین متذکر شد: کسی که از مکتب عاشورا و قیام امام حسین(ع) الگوی می گیرد، از ذلت دوری کرده و شهادت را برای دفاع از حق انتخاب می کند.

نقدی با تجلیل از شهدای ۱۵ خرداد شهرستان ورامین گفت: حادثه عاشورا در دشت ورامین و در ۱۵ خرداد سال ۴۲ تکرار شد و این حرکت از منطق انقلابی و اسلامی نشأت گرفت، موضوعی که امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تأکید دارند و خواستار انقلابی ماندن آحاد ملت هستند.

تامبارزه هست ما هم در میدان حضور داریم

وی با اشاره به ادامه یافتن راه مبارزه با استکبار و ظلم و ستم یادآور شد: مبارزه با باطل جز جدا ناپذیر مسیر انبیاء است و تا زمانی که مبارزه هست ما هم در میدان حضور داریم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین متذکر شد: زمانی که در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کنی، برای تو توطئه چینی می کنند اما این امر نباید زمینه ساز فراموشی هدف شود و شهدای ۱۵ خرداد برای رسیدن به هدف خود از جانشان گذشتند و ما نیز نباید از طعنه دشمنان بترسیم.

سردار نقدی متذکر شد: از ویژگی های فرد انقلابی این است که باید دشمن و طاغوت را ببیند و هر کس خواب است باید بیدار شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین متذکر شد: امروز آمریکا با جنگ اقتصادی و فرهنگی به مقابله با ملت ایران آمده است و این موضوع ساده و کمی نیست و شبکه های ماهواره ای فاسد تلاش دارند تا فرهنگ ما را تخریب کنند.

وی با اشاره به هدف دشمن برای ترویج شبکه های ماهواره ای فاسد گفت: دشمن به خوبی می داند که اگر جوان ایرانی بر اساس تربیت اسلامی پرورش یابد، مانند شهدای ۱۵ خرداد خواهد شد، به همین خاطر باید بی بند و باری و فساد را در جوانان گسترش داد و آنان را غرق در شهوات کرد.

سردار نقدی متذکر شد: جنگ در این عرصه ادامه دارد و در این میان کسانی که امروز از رهبری برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات مأمور شدند مسئولند، ما می توانیم شبکه اجتماعی سالم و بدون فساد داشته باشیم و ما می توانیم راه را بر ماهواره های دشمن ببندیم و هرکس کوتاهی می کند، مسئول است.

وی با اشاره به جنایات آمریکا در ابعاد مختلف تأکید کرد: امریکا جنایتکار است و از تاریخی که ابرقدرت شده کارنامه اش برگ برگ جنایت بوده و امروز نیز ۲۰ هزار میلیارد دلار بدهی دارد و هیچ راهی ندارد جز این که با دزدی اموال عربستان، لیبی، کویت و … جیب خود را پر می کند و ما باید راه مبارزه را ادامه دهیم تا پیروزی نهایی از آن ما باشد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.