با ما همراه باشید

اتاق خبر

تیم تکواندو شهرداری ورامین از نام دیار 15 خرداد دفاع کرد

خبر استان : شهردار ورامین با تبریک قهرمانی تیم شهرداری این شهرستان در مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا گفت: تیم تکواندو شهرداری ورامین از نام دیار 15 خرداد دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حیدریان در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک قهرمانی تیم تکواندوی شهرداری ورامین در مسابقات جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: تیم تکواندوی شهرداری ورامین با قهرمانی در مسابقات جام باشگاه های آسیا از نام دیار 15 خرداد و ورزش تکواندو کشور دفاع کرد.

شهردار ورامین افزود: تیم شهرداری ورامین برای حضور در مسابقات آسیایی از مدتها قبل اردوهای آماده سازی خود را با حضور ملی پوشان و جوانان باانگیزه و جویای نام پیگیری کرد و در نهایت توانست نمایش قابل قبولی را در این مسابقات از خود نشان دهد.

تیم شهرداری ورامین مقابل حریفان داخلی و خارجی مقتدرانه ظاهر شد

وی ادامه داد: تیم شهرداری ورامین در این مسابقات تحت هدایت پیام خانلرخانی و کادر فنی این تیم و حضور برخی ملی پوشان تیم ملی توانست برابر حرفان داخلی و خارجی خود به برتری رسیده و مقتدارنه بر سکوی قهرمانی بیاستد.

حیدریان اضافه کرد: قهرمانی تیم شهرداری ورامین در مسابقات آسیایی نشان دهنده توانمندی و پتانسیل بالای شهرستان ورامین در امر ورزش و ضرورت توجه ویژه مسئولان این امر برای گسترش ورزش در میان جوانان و نوجوانان ورامینی را گوشزد می کند.

تیم شهرداری ورامین بر قله آسیا قرار گرفت

این مسئول گفت: شهرداری ورامین با حمایت از تیم تکواندو توانست در دو فصل اخیر به یک قهرمانی و یک نائب قهرمانی لیگ برتر و یک نائب قهرمانی جام باشگاه های آسیا رسیده و امروز برای نخستین بار بر قله مسابقات تکواندو باشگاه های آسیا قرار گرفت.

وی ادامه داد: تیم شهرداری ورامین در این فصل از رقابت های لیگ برتر تکواندوی باشگاه های کشور نیز نمایش خوبی را از خود نشان داده و توانسته است با برتری برابر تمامی حریفان در صدر جدول رده بندی قرار داشته باشد.

گفتنی است تیم شهرداری ورامین با برتری مقابل تیم دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین بار به عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا رسید و این جام را به دیار 15 خرداد آورد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.