با ما همراه باشید

اتاق خبر

توقيف خودروي سمند با 40 ميليون ريال خلافي در قرچک

خبر استان : فرمانده انتظامي شهرستان قرچک ويژه شرق تهران از توقيف خوردروي سمند با خلافي بالاي 40ميليون ريال در حوزه استحفاظي شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس،سرهنگ “علي قرائي” گفت: مأموران  پليس راهنمائي رانندگي شهرستان قرچک هنگام نظارت بر عبور و مرور وسايل نقليه و در راستاي اجراي طرح برخورد با خودروها و رانندگان متخلف به يک دستگاه سمند سواري برخورد کردند که توجهي به رعايت مقررات راهنمائي و رانندگي نداشت.

وي افزود: استعلامات از پليس راهور گرفته که مشخص شد خودروي مذکور داري 40ميليون ريال خلافي پرداخت نشده است که با اسناد و مدراک موجود، خودرو به پارکينگ هدايت شد.

اين مقام انتظامي در توصيه اي که براي رانندگان داشت خاطر نشان کرد: هرگز سعي نکنيد به خاطر حضور پليس قوانين و مقررات را رعايت کنيد چرا که با وجود دوربين هاي نامحسوس ثبت و کنترل تخلفات راهنمايي و رانندگي پليس براي تامين نظم و امنيت جاده ها هميشه و همه جا حاضر است.

“قرائي” ادامه داد: برابر ماده هشت قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي از تردد خودروهاي متخلف با خلافي بيش از 10 ميليون ريال جلوگيري و اين خودروها در صورت مشاهده جهت اجراي مراحل قانوني به پارکينگ هدايت خواهند شد.
وي با تأکيد بر قاطعيت در اجراي قانون تصريح کرد:براي ارتقاء امنيت ترافيکي شهروندان، پليس با اجراي دقيق قوانين راهنمائي و رانندگي با رانندگان متخلف برخورد مي کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.