با ما همراه باشید

اتاق خبر

۳ هزار عمل جراحی بزرگ در بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین انجام شده است

خبر استان : رییس بیمارستان ۱۵خرداد ورامین با اشاره به انجام بیش از سه هزار عمل جراحی بزرگ در این بیمارستان در سال گذشته گفت: در سال گذشته بیش از ۱۵ هزار نفر در بیمارستان ۱۵ خرداد بستری شدند.

علی فتحی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به خدمت رسانی بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین اظهار داشت: بیمارستان ۱۵ خرداد علاوه بر خدمت رسانی به مردم ورامین، به شهرستان های مجاور نظیر پیشوا، قرچک و غیره نیز خدمت رسانی می کند.

رییس بیمارستان ۱۵ خرداد افزود: بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین زیر نظر سازمان تأمین اجتماعی بوده و همواره تلاش شده تا در زمینه ارتقای سرانه های درمانی شهرستان قدم های موثری برداشته شود.

وی با اشاره به حجم مراجعه مردم به بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۱۵ هزار بیمار در بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین بسترش شدند که آمار قابل توجهی است.

فتحی اضافه کرد: همچنین تلاش شد تا میزان اقامت بیماران در بیمارستان ۱۵ خرداد کاهش پیدا کند که خوشبختانه با تلاش های انجام گرفته، متوسط اقامت بیماران کاهش یافت.

وی با اشاره به خرید تجهیزات و انجام عمل های بزرگ در بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین عنوان کرد: خوشبختانه بیمارستان ۱۵ خرداد به موفقیت های خوبی در این زمینه رسیده است.

رییس بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین با اشاره به انجام عمل های بزرگ در این بیمارستان گفت: در سال گذشته بیش از سه هزار عمل جراحی بزرگ در این بیمارستان انجام شده که در بخش های مختلف نظیر چشم، گوش، حلق و بینی، ارتوپدی و غیره خلاصه می شود.

وی بیان داشت: خوشبختانه در عرصه عمل جراحی مغز و اعصاب نیز بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین به موفقیت های بزرگی رسیده که امیدواریم این موضوع در سال جاری نیز ادامه پیدا کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.