با ما همراه باشید

اتاق خبر

اعلام برنامه های روز دانشجو در دانشگاه شهرداری ورامین / اعزام دانشجویان به سفرهای زیارتی با 50 درصد وام

خبر استان :  رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین گفت : به مناسبت 16 آذر ، روز دانشجو برنامه های متنوعی در دستور کار این مرکز قرار دارد .

محسن ممیزی افزود : در نخستین برنامه  ، همایش روز دانشجو با دعوت از سخنرانان مطرح کشوری و با حضور مسئولین دانشگاه جامع علمی کاربردی ، مدیران شهرستان ، اساتید و دانشجویان روز 13 آذر درسالن آمفی تئاتر شهرداری ورامین  برگزار می گردد .

وی تجلیل از دانشجویان برتر را از دیگر برنامه این دانشگاه دانست و تصریح کرد : در روز دانشجو ، در مراسمی در محل دانشگاه از نفرات برتر در حوزه های قرآنی ، آموزشی ، پژوهشی و ورزشی تجلیل به عمل خواهد آمد .

ممیزی ادامه داد : با هماهنگی های به عمل آمده در روز یکشنبه 16 آذر ، ویزیت رایگان پزشک برای دانشجویان در دانشکده شهید مهتدی برقرار است و در صورت لزوم آزمایشات با تخفیف ویژه انجام می گردد .

این مقام مسئول از توافق دانشگاه با یک آژانس مسافرتی برای اعزام دانشجویان به سفرهای زیارتی خبر داد و افزود : دانشجویان مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین می توانند با اخذ معرفی نامه از 50 در صد وام دانشجویی جهت سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس بهره مند گردند .

وی فعایت های فرهنگی و ورزشی را از اولویت های این دانشگاه دانست و خاطر نشان کرد : از 16 آذر امکان استفاده دانشجویان  از استخر نمونه جوادآباد به صورت رایگان فراهم شده است . همچنین این عزیزان می توانند جهت فعالیت های ورزشی و فرهنگی از مجموعه های طرف قرارداد با دانشگاه استفاده نمایند .

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقاء بیش از پیش حوزه های آموزشی و پژوهشی ، این دانشگاه را از مراکز برتر علمی – پژوهشی منطقه دانست و تاکید کرد : یکی  برنامه های روز دانشجو تجلیل از پژوهشگران دانشجویی است تا این عزیزان با توان بیشتر در این راه گام بردارند ، همچنین دانشجویان دیگر برای ورود به فعالیت های علمی و پژوهشی انگیزه لازم را پیدا کنند .

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.