با ما همراه باشید

اتاق خبر

ویزیت رایگان روستائیان ورامین توسط هلال احمر

خبراستان: اکیپ جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین در قالب اردوی جهادی فجر در روستای باغخواص ورامین حاضر شده و خدمات بهداشتی و درمانی را به مردم این روستا ارائه کردند.

به‌‌نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، اکیپ جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین در قالب اردوی جهادی فجر در روستای باغخواص ورامین حاضر شده و خدمات بهداشتی و درمانی را به مردم این روستا ارائه کردند.

رابط خبری جمعیت جوانان هلال احمر استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکیپ جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین متشکل از کادر پزشکی و کارشناس مامایی به همراه جوانان جمعیت هلال احمر در روستای باغخواص ورامین حاضر شدند.

علیرضا نوری‌صفت افزود: این جمعیت در قالب اردوی جهادی فجر به ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به مردم روستای باغخواص پرداختند.

وی ادامه داد: ویزیت رایگان پزشکی و مامایی، تست فشار خون، برپایی ایستگاه نقاشی و ایستگاه قرآن بخوان و جایزه بگیر و برگزاری کلاس‌های آموزش کمک‌های اولیه از جمله اقداماتی بود که در قالب اردوی جهادی فجر اجرا شد.

وی بیان کرد: این اقدام با استقبال فراوان اهالی روستای باغخواص همراه شد که از پزشکان و اعضای جمعیت هلال احمر ورامین تشکر و قدردانی می‌کردند.

منبع: فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.