با ما همراه باشید

اتاق خبر

دومین پیروزی مدافع عنوان قهرمانی/ آلومینیوم هرمزگان قربانی بعدی اقتدار شاگردان عطائی

خبر استان : تیم متین ورامین در هفته دوم لیگ برتر والیبال توانست در یک بازی برتر و حساب شده، آلومینیوم المهدی بندرعباس را با نتیجه سه بر صفر شکست داده و برای مدعیان عنوان قهرمانی خط و نشان بکشد.

هفته دوم لیگ برتر والیبال کشور در حالی در شهرهای مختلف برگزار شد که تنها شهرداری تبریز به عنوان میزبان نتوانست بر حریف خود غلبه پیدا کند و در سایر دیدارها این میزبانان بودند که رقبای خود را با شکست بدرقه کردند.

در یکی از مهمترین بازی های گروه دوم لیگ برتر والیبال تیم متین ورامین در اولین میزبانی خود در فصل جدید لیگ در ورزشگاه شهید گلعباسی این شهرستان به مصاف آلمینیوم المهدی بندرعباس رفت و در نهایت در یک بازی برتر و حساب شده توانست ضمن برتری سه بر صفر، ۳ امتیاز دیگر به اندوخته های خود در جدول مسابقات بیفزاید.

متین با جذب بهروز عطائی استارت خود را در نقل و انتقالات زد و پس از آن نیز با جذب ملی پوشان سابق تیم ملی نظیر مهدی بازارگرد، آرش کشاورزی، محمدطاهر وادی نشان داد که باز هم به دنبال قرار گرفتن بر روی سکوی لیگ برتر است، نقطه اوج کار متین ورامین در فصل نقل و انتقالات جذب دو ستاره برجسته والیبال ایران به نام های امیر غفور و حمزه زرینی بود که موحب خرسندی هواداران شد و جذب آندریاس بازیکن شاغل در سری ” آ “نیز بیش از پیش متین را به عنوان یک مدعی در لیگ مطرح کرد

تیم متین ورامین که در هفته نخست لیگ برتر والیبال به شیراز سفر کرده بود توانست در یک بازی جذاب و دیدنی، تیم تازه لیگ برتری شده مهر پارس شیراز را با نتیجه سه بر یک شکست داده و اولین گام را محکم بردارد.

در نقطه مقابل تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس که برخی بازیکنان به ویژه کادر فنی فصل گذشته خود را حفظ کرده است، در هفته اول لیگ برتر والیبال نتوانست از پس تیم نوین کشاورز بربیاید و در نهایت در یک بازی نزدیک با نتیجه سه بر دو به میزبان تهرانی خود باخت.

تیم های متین ورامین و آلومینیوم المهدی بندرعباس در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر والیبال نیز دو بار در شهرهای ورامین و بندرعباس به مصاف یکدیگر رفتند که این شاگردان دانیله بانیولی بودند که توانستند شاگردان ناصر شهنازی را شکست دهند.

در این دیدار نیز تماشاگران و هواداران خونگرم و ورزش دوست ورامینی از ساعت ها قبل از شروع بازی خود را به ورزشگاه شهید گلعباسی این شهرستان رسانده بودند تا از نزدیک شاهد هنرنمایی بازیکنان متین باشند به طوری که قبل از شروع دیدار ظرفیت ورزشگاه تکمیل بود و بسیاری از علاقه مندان پشت درب های بسته ماندند.

در ست اول، این شاگردان ناصر شهنازی بودند که بازی را بهتر از شاگردان بهروز عطائی آغاز کردند به طوری که حتی آلومینیوم المهدی بندرعباس توانست فاصله ۴ امتیازی را با حریف ایجاد کند اما بهروز عطائی که نشان داده والیبال و تکنیک هایش را به خوبی می شناسد با گرفتن وقت های استراحت متعدد، توانست متین را به بازی برگرداند و دو تیم تا امتیازهای پایانی این ست رقابت نزدیک و فشرده ای را با هم داشتند اما در نهایت این متین ورامین بود که به کمک هواداران پرشور این تیم توانست ست اول را با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ به سود خود به پایان برساند.

در ست دوم شاگردان عطائی روحیه مضاعفی را به دست آورده بودند به همین خاطر بازی روان تری را از خود نشان داده و در دریافت ها و سرویس ها بهتر از ست اول عمل کردند و از همان ابتدا، فاصله قابل توجهی را با آلومینیوم المهدی بندرعباس ایجاد و در نهایت با اختلاف ۱۰ امتیازی، این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به سود خود به پایان رساندند.

در ست سوم نیز آلومینیوم المهدی بندرعباس که چیزی برای از دست دادن نداشت و نمی خواست دومین شکست متوالی خود را تجربه کند، دست به آب و آتش زد اما تجربه بازیکنان متین به شاگردان شهنازی اجازه خودنمائی را نداد و در نهایت متین این ست را نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود خود تمام کرد.

به گزارش مهر، در این دیدار محمدطاهر وادی به عنوان پاسور متین ورامین و مهدی بازارگرد به عنوان تمام کننده، بازی دلپذیر و زیبایی را از خود به نمایش گذاشتند و در پیروزی سه بر صفر متین نقش به سزایی را ایفا کردند.

تیم متین ورامین با این پیروزی ۶ امتیازی شد و با تیم شهرداری ارومیه در صدر جدول قرار گرفت.

گفتنی است تیم متین ورامین در هفته آینده در دیداری حساس و تماشایی و در فینال زودرس گروه دوم لیگ برتر والیبال باید به مصاف تیم شهرداری ارومیه که از بازیکنان ملی پوش فراوانی بهره می برد برود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.