با ما همراه باشید

اتاق خبر

آخرین وضعیت تخصیص سهمیه مدرسه فرزانگان به فرمانداری ارسال شود / اختصاص تلفن همگانی به مدارس قرچک

خبراستان: فرماندار شهرستان قرچک با تاکید بر اینکه آخرین وضعیت تخصیص سهمیه مدرسه فرزانگان به فرمانداری ارسال شود، گفت: اختصاص تلفن همگانی به مدارس شهرستان قرچک که فاقد این امکان هستند باید در دستور کار قرار گیرد.

مسعود مرسل‌پور ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک با تبریک هفته آموزش و پرورش اظهار داشت: برجام که یکی از وعده‌های رئیس جمهور به مردم بود که محقق شد، برجامی که زوایا و فراز و نشیب مختلفی داشت اما با پشتیبانی رهبر معظم انقلاب، مدیریت رئیس جمهور و زحمات 30 ماهه تیم مذاکره کننده به سرانجام رسید.

وی گفت: به فرجام رسیدن برجام یکی از پیروزی‌هایی است که کشورهای در حال توسعه در قرن اخیر به‌دست آوردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک افزود: شبیه موضوع هسته‌ای ایران در کشورهای لیبی و کره جنوبی نیز وجود داشت اما این کشورها سرانجام مجبور به تخلیه تأسیسات هسته‌ای خود شدند و با تمام دست اندرکاران این فناوری در کشورهای یاد شده نیز برخورد شد. اما در کشور ما به‌واسطه ایستادگی مردم، پشتیبانی اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب، تدبیر رئیس جمهور و تلاش رزمندگان دیپلماسی از این موضوع سربلند بیرون آمد.

وی یادآور شد: اجرایی شدن برجام نقطه شروع کار ما و تمام آینده سازان کشور یعنی دانش آموزان است.

مرسل‌پور خطاب به دانش آموزان حاضر در این جلسه گفت: باید مدنظر داشته باشید شاخص اصلی رشد هر کشور سرانه مطالعه و میزان تحصیل است. شاخص توسعه کشور در آینده توسط شما دانش آموزان تعیین می‌شود و آینده تک‌تک شما روی آینده کشور تأثیر می‌گذارد.

وی همچنین به دو مصوبه مهم این شورا اشاره کرد و گفت: آخرین وضعیت تخصیص سهمیه مدرسه فرزانگان به فرمانداری ارسال شود تا این موضوع از طریق استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان تهران پیگیری شود. همچنین موضوع اختصاص تلفن همگانی به مدارسی که فاقد این امکان هستند باید در دستور کار قرار گیرد.

منبع: فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.