با ما همراه باشید

اتاق خبر

رئیس جمهور از اهداء مسئولیت به منافقین و فتنه‌جویان اعراض کند/ ایران مملو از متخصص با زمان امام علی(ع) متفاوت است

خبراستان: بسیج دانشجویی 6 دانشگاه تخصصی تهران در نامه‌ای خطاب به روحانی اعلام کردند: از شما می‌خواهیم از اهداء مسئولیت و موقعیت به منافقین و امتحان پس داده‌های انقلاب، اعراض کنید و دلواپس آینده انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل باشید.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، بسیج دانشجویی 6 دانشگاه تخصصی تهران در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور اعلام کردند: از شما می‌خواهیم از اهداء مسئولیت و موقعیت به منافقین و امتحان پس داده‌های انقلاب، اعراض کنید و دلواپس آینده انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل باشید.

در ابتدای این نامه خطاب به روحانی آمده است: این انقلاب، ثمره خون دادن و خون دل خوردن کسانی است که گرچه در اکثریت بوده‌اند، اما در پی حرکت انقلاب در مسیر اسلام نابِ تعالیم معصومین علیهم السلام، در اقلیت بوده‌اند. انقلاب ثمره تلاش همین حزب‌الله است که اگر مورد شدیدترین بی‌مهری‌ها قرار بگیرد، باز هم در صف اول خط مقدم جبهه‌های نبرد با دشمن، سینه‌اش را سپر بلای امت می‌کند؛ و گوش حزب‌الله فقط به امر امام(ره) است که او بی‌هیچ چشم داشتی، با چشم پوشی از همه بی توجهی‌های نابخردان نسبت به اوامرش، بخاطر اسلام و انقلاب، می‌گذرد.

در ادامه تاکید شد: ما تا امروز (با گذر عمر این انقلاب) شاهد بوده ایم که، با گذر زمان، برخی افراد پوست انداخته و تفکرشان نسبت به انقلاب تغییر کزذه اما عقاید ناصحیح‌شان را در پس پرده نفاق فروبرده‌اند، در فتنه‌ها و آشوب ها با رفتارهای انتقام‌جویانه و همراهی‌شان با اهل بغی، گوشه‌هایی از نفاقشان افشا شد.
در ادامه آمده است: شعار «ما می توانیم» بسیار خوب جواب داده  و دیگر دوران ما نمی‌توانیم گذشته است، دیگر دوران کمبود نیروی متخصص گذشته است. حال باید به فکر کارگیری رویش‌های انقلاب باشیم تا استعدادهای فرسوده و یا از راه برگشته‌ها و بریده‌ها جایش را نگیرند.
این تشکل‌های دانشجویی تاکید کردند: بسیاری از رویش‌های انقلاب در پست‌های مدیریتی بسیار خوب امتحان پس داده و نشان دادند که از روزهای جوانی نسل اول انقلاب و حتی از زمان با تجربگی آنها، فراترند و به قول امام خامنه‌ای: عقل و فهم جوانان حزب‌الهی از برخی بزرگان کشور بیشتر است.
در قسمت دیگری از این نامه خطاب به روحانی آمده است: اما اخیرا از شما سخنانی شنیده شده بدین مضمون که: «امیرالمؤمنین مشاهده کردند که در فارس شلوغ است و کسی نمی‌تواند اداره کند و سیاستمدار پخته‌ای را و برخی مواقعی تا حدی قابل قبول بود زیاد بن ابی را استاندار فارس کرد که وی پدر عبیدالله‌بن زیاد بود، اما الان دولت یک همچنین فردی را قرار دهد، چه می‌شود؟» که این سخنان شما ما را سخت متعجب می سازد.

این تشکل‌های دانشجویی ادامه دادند: آقای روحانی! شما را چه می‌شود!؟ مگر قحط الرجال است که با این همه مردان متخصص، سراغ بدترینشان رفته‌اید؟ مگر مومن متخصص کم داریم که حتما باید جوانترها و مومنین بیکار بمانند تا چند نفر از ابوسفیان‌ها و طلحه‌ها و زبیرها و فرزندانشان بر سر کار آیند؟ تا دوباره جمل‌ها و صفین‌های دیگری راه بیاندازند؟ تا دوباره غائله 68 و 18تیر و فتنه88 راه بیاندازند؟ تا دوباره استعفای دسته جمعی و تحصن برای به زمین زدن نظام راه بیاندازند؟ تا دوباره امثال کنفرانس‌های برلین راه بیاندازند و به گرگ‌ها و کفتارها و لاشخورها خط بدهند که کار این انقلاب تمام است، بیایید!؟
در ادامه این نامه خطاب به رئیس جمهور تصریح شد: ما دانشجویان بسیجی از شما رئیس جمهور محترم خواهشمندیم که اولا این واقعیت را درک کنید که امروز، ایران اسلامیِ مملوِ از نیروی متخصص و مجرب، با زمانِ امام علی علیه السلام که قحط الرجال بود، زمین تا آسمان متفاوت است. ثانیا از اهداء مسئولیت و موقعیت به منافقین و امتحان پس داده‌های انقلاب، اعراض کنید و دلواپس آینده انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل باشید که فرمودند: «اکنون از چنین مارهاى زخم خورده اى نباید غافل بود؛ چه بسا، با نفوذ عُمال سرسپرده داخلى در ارگانهاى دولتى و مقامات مؤثر، بتدریج قدم به قدم کار خود را انجام دهند و انسان مستقیم را منحرف کنند و متعهدان را وابسته نمایند. غفلت از این امر، فاجعه انگیز است و همه مقامات، خصوصاً مقامات بالا -چون رؤساى قواى سه گانه-بیشتر مورد نظر و هدف هستند.»
(صحیفه امام خمینی (رحمة الله علیه) جلد 19، صفحه 370)
بسیج دانشجویی دانشگاه‌ علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی تهران
بسیج دانشجویی دانشگاه‌ علوم قضایی تهران
بسیج دانشجویی دانشگاه‌ صدا و سیما تهران
بسیج دانشجویی دانشگاه‌ امام حسین (علیه‌السلام)
بسیج دانشجویی دانشگاه‌ علوم پزشکی بقیت الله (عج)
بسیج دانشجویی دانشگاه‌ فرهنگیان تهران

منبع: فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.