با ما همراه باشید

اتاق خبر

مشکلات قرچک تا پیش از سفر رئیس جمهور دسته بندی شود

خبراستان: امام جمعه قرچک گفت: تا پیش از سفر رئیس جمهور، باید نیازها، مشکلات و دغدغه های مردم شهرستان قرچک در حوزه های مختلف استخراج و دسته بندی شده و در جریان این سفر ارائه شود.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک پیش از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی ستاد استقبال از ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به منطقه اظهار داشت: رئیس جمهور و اعضای دولت در قالب چهارمین مرحله سفر استانی به شهرستان های استان تهران، به دیار ۱۵ خرداد سفر می کنند.

وی افزود: باید تلاش های لازم برای استقبال باشکوه از رییس جمهور در منطقه انجام شود و امیدواریم این سفر برکات و دستاوردهایی را برای حل مشکلات منطقه به همراه داشته باشد.

اسماعیلی ادامه داد: سفر رییس جمهور به شهرستان قرچک می تواند در حل مشکلات و معضلات شهرستان قرچک موثر باشد و باید از این فرصت به خوبی بهره گرفت.

امام جمعه شهرستان قرچک یادآور شد: تا پیش از سفر رئیس جمهور، باید نیازها، مشکلات و دغدغه های مردم شهرستان قرچک در حوزه های مختلف استخراج و دسته بندی شده و در جریان این سفر ارائه شود.

اسماعیلی متذکر شد: مصوباتی که در جریان این سفر مورد تصویب قرار می گیرد باید از سوی مسئولان پیگیری و تا حصول نتیجه دنبال شود، مردم انتظاراتی دارند و ما باید بتوانیم انتظارات مردم را برآورده کنیم.

وی یادآور شد: مردم شهرستان قرچک در جریان سفر رئیس جمهور بار دیگر حضور خود در صحنه های مختلف را نشان خواهند داد.

گفت: ما باید تمام تلاش خود را بکار ببریم تا بتوانیم استقبال باشکوهی از رئیس جمهور داشته باشیم.

منبع: مهر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.