با ما همراه باشید

اتاق خبر

اصلی بی طرفی باید از سوی مدیران رعایت شود

خبراستان: فرماندار قرچک گفت: اصل بی طرفی باید از سوی مدیران رعایت شود و مدیران و رؤسای ادارات نیز نباید با کاندیدای خاصی ارتباط داشته باشند.

مسعود مرسل پور فرماندار شهرستان قرچک ظهر شنبه در جمع مدیران شهرستانی با اشاره به در پیش بودن سفر رییس جمهور به جنوبشرق استان تهران اظهار داشت: رییس جمهور در چهارمین دور سفر به شهرستان های استان تهران، با مردم شهرستان های ورامین، پیشوا، پاکدشت و قرچک دیدار خواهند کرد.

وی افزود: سفر رییس جمهور به منطقه می تواند دستاوردها و برکات فراوانی را به همراه داشته و رشد و توسعه هرچه سریع تر شهرستان قرچک را رقم بزند.

مرسل پور ادامه داد: کمیته های مختلفی با موضوع سفر رییس جمهور تشکیل شده است و تلاش می شود تا در حوزه های عمرانی و خدماتی بهترین استفاده را از سفر رییس جمهور ببریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نمایش قدرت ایران در جریان دستگیری نیروهای نظامی آمریکا گفت: طی روزهای اخیر اقتدار جمهوری اسلامی ایران برای همگان بویژه قدرت های جهانی به نمایش درآمد.

فرماندار قرچک یادآور شد: دشمن تلاش دارد تا پروژه ایران هراسی را در جهان به نتیجه برساند اما با درایت مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه این پروژه به شکست انجامیده است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: اصل بی طرفی باید از سوی مدیران رعایت شود و مدیران و روسای ادارات نیز نباید با کاندیدای خاصی ارتباط داشته باشند.

منبع: مهر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.