با ما همراه باشید

اتاق خبر

کنار گذاشتن استقلال به بهانه توسعه مایه تأسف است

خبراستان: معاون مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور گفت: متأسفانه برخی این اعتقاد را دارند که ما برای رسیدن به توسعه، ناچار هستیم تا موضوعی به نام استقلال را کنار گذاشته و با دنیا تعامل کنیم.

حجت الاسلام حمید مشهدی آقایی شامگاه پنج شنبه در جمع ائمه جماعات شهرستان ورامین با اشاره به قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران در دستگیری ۱۰ تفنگدار آمریکایی اظهار داشت: دستگیری ۱۰ تفنگدار آمریکایی در مقابل ناوهای این کشور و رها کردن آن ها در آب ها، نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

معاون مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور افزود: دشمن جرأت، سرعت و دقت ما را باور نداشت و این حادثه قدرت جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر نشان داد.

وی با اشاره به توطئه افکنی عربستان سعودی در جریان قیمت گذاری نفت، ادامه داد: عربستان تاکنون در این جریان، ۱۰۰ میلیارد دلار ضرر کرده است ولی کشورهای اروپایی به دلیل آنکه نفت را ارزان می خرند، سود قابل توجهی را کسب کردند.

مشهدی آقایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایده ادغام ایران در نظام جهانی اضافه کرد: متأسفانه برخی این اعتقاد را دارند که ما برای رسیدن به توسعه، ناچار هستیم تا موضوعی به نام استقلال را کنار گذاشته و با دنیا تعامل کنیم.

وی عنوان کرد: این یک واقعیت غیر قابل انکار است که هرگاه ایران در برابر دشمن کوتاه بیاید، دشمن برای رسیدن به هدف خود جلو خواهد آمد.

معاون مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور در ادامه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر روی موضوع نفوذ پرداخت و یادآور شد: دو نوع نفوذ وجود دارد، گاهی نفوذ با هدف براندازی و گاهی نیز به منظور استحاله ملت برنامه ریزی می شود.

وی متذکر شد: امروز برخی به دنبال این هدف هستند که جمهوری اسلامی باشد و یک معمم نیز بالای سرش حضور داشته اما ولایت فقیه وجود نداشته باشد.

معاون مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور روشنگری ائمه جماعات را بسیار مهم و ضروری دانست و از فعالان حوزه مسجد خواست که در برابر پروژه نفوذ دشمن ایستادگی کنند.

منبع: مهر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.