با ما همراه باشید

اتاق خبر

سیاست رسانه ملی در انتخابات رعایت بی‌طرفی کامل است

خبراستان: معاون امور مجلس و استان‌های سازمان صداوسیما گفت: سیاست رسانه ملی در انتخابات رعایت بی‌طرفی کامل است.

حجت‌الاسلام سید رمضان موسوی‌مقدم صبح پنجشنبه در آئین اختتامیه همایش مدیران شبکه‌های رادیویی استان‌های کشور در بوشهر اظهار داشت: تلاش‌ها و برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای بهبود کیفیت برنامه‌ها در صدا و سیما صورت گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تولید برنامه‌های تاثیرگذار، اضافه کرد: تلاش می‌شود که برنامه‌های شبکه‌های رادیویی غنی‌تر شده و بتوانند رضایت‌مندی مخاطبان را فراهم سازند.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان صداوسیما با تاکید بر لزوم تهیه برنامه‌های رادیویی مناسبتی در ایام مختلف سال، بیان کرد: باید تلاش شود که عوامل تولید برنامه‌ها در بین مخاطبان حضور یابند و برنامه تولید کنند.

وی خواستار توجه بیشتر به برنامه‌های رادیویی روز جمعه به عنوان ویترین برنامه‌های رادیویی شد و خاطرنشان کرد: باید طنزهای فاخر احیا شود و در روزهای جمعه در شبکه‌های رادیویی پخش شود.

موسوی‌مقدم با اشاره به اینکه سیاست رسانه ملی در انتخابات رعایت بی‌طرفی کامل است، ادامه داد: توجه به اصل انتخابات در دستور کار رسانه ملی برای ایام انتخابات است و از هیچ جناح و گروه خاصی حمایت نمی‌شود و تلاش برای حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات را در دستور کار داریم.

وی از افزایش مستندسازی در شبکه‌های رادیویی استانی خبر داد و افزود: باید در شبکه‌های رادیویی در استان‌های مختلف شاهد تهیه مستند از شخصیت‌ها و داشته فرهنگی باشیم.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان صداوسیما با اشاره به کارکردهای متعدد مستندسازی، خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم برای تهیه مستند، خانواده‌های شهدا هستند.

منبع: مهر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.