با ما همراه باشید

اتاق خبر

تضعیف جایگاه رهبری رمز فتنه جدید دشمن است

خبراستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، کلید رمز فتنه جدید دشمن در انتخابات مجلس و خبرگان را تضعیف جایگاه رهبری دانست.

حجت‌الاسلام ناصرشکریان ظهر پنجشنبه در کارگاه آموزشی جمعیت بانوان فرهیخته استان که با موضوع تبیین بیانات مقام معظم رهبری پیرامون نفوذ بود  اظهار داشت: کلید رمز فتنه جدید دشمن در انتخابات مجلس و خبرگان ، تضعیف جایگاه رهبری است، درحالی‌که عزت، اقتدار و قدرت کشور فقط در سایه‌سار ولایت‌فقیه امکان‌پذیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تأکید بر فصل الخطاب بودن  فرمایشات مقام معظم رهبری درزمینهٔ انتخابات تصریح کرد: چشم نظام و مردم ایران در انتخابات، فقط به رهبری انقلاب است. و ایشان به پشتوانه ملت بصیر ایران، تمام فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن را به‌خوبی رصد و نقشه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

وی گفت: کلید رمز فتنه جدید در انتخابات مجلس و خبرگان، تضعیف جایگاه رهبری است؛ زیرا مستکبران عالم دریافتند علت این‌که  با تمام پیچیدگی و گستردگی فتنه 88، نتوانستند نظام اسلامی را از پای درآورند، حضور ولی‌فقیه در کشور است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان افزود: عزت، اقتدار و قدرت کشور فقط در سایه‌سار ولایت‌فقیه امکان‌پذیر است و امروز رکن رکین نظام اسلامی و جمهوری اسلامی، ولی‌فقیه و تنها پرچم‌دار و علمدار گفتمان انقلاب و حضرت امام (ره)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است (هستند) که باعث دلگرمی تمام مسلمان و شیعیان جهان در نیجریه، یمن، عراق، سوریه و… است.

وی اظهار داشت: دشمنان به دنبال تخریب وجهه انتخابات در کشور هستند و می‌خواهند این حماسه عظیم سیاسی را که ثمره زحمات مردم، مسئولان و هیئت‌های نظارتی و اجرایی است، کوچک و مسئله‌دار جلوه داده و به اصل برگزاری آن، خدشه وارد کنند.

این استاد برجسته حوزه و دانشگاه در مازندران با تأکید بر نفوذ و تلاش برخی عناصر خودفروخته و مسئله‌دار در مجلس خبرگان و شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملاک اولویت افراد اصلح در انتخابات پیش رو، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه است و انشا الله هیئتت های نظارتی و اجرایی و مردم با انتخاب آگاهانه خود جلوی ورود چنین افرادی را خواهند گرفت و انتخاب با بصیرت مردم خطر نفوذ دشمنان را در ورود به پست‌های کلیدی کشور خنثی خواهد کرد.

حجت‌الاسلام شکریان با اشاره به دستگیری ملوانان آمریکایی در خلیج‌فارس خاطرنشان کرد: این اقدام ایران، قدرت سپاه و اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان ثابت کرد.

منبع: مهر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.