با ما همراه باشید

اتاق خبر

پرداخت بیش از 2 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج توسط کمیته امداد قرچک

خبراستان: مدیر کمیته امداد شهرستان قرچک گفت: در 9 ماه نخست امسال بیش از 2 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسین فتح‌آبادی صبح امروز در نشستی با کارمندان کمیته امداد شهرستان قرچک، با تاکید بر اینکه طرح کوثر در راستای ازدواج آسان مددجویان و جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران برای تامین هزینه‌های ازدواج جوانان تحت حمایت اجرا می‌شود، اظهار کرد: 74 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد شهرستان قرچک از محل اعتبارات کمیته امداد مبلغ یک‌میلیارد و 920 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه در 9 ماهه امسال بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: کمک هزینه خرید جهیزیه پرداختی به هر نوعروس مددجو حداقل 20 میلیون ریال است که در قالب طرح کوثر به نوعروسان تحت حمایت اعطا شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان قرچک همچنین به پرداخت هدیه ازدواج برای 45 نفر از فرزندان ذکور خانواده‌های تحت پوشش اشاره کرد و گفت: برای این تعداد افراد نیز مبلغ 425 میلیون ریال هدیه ازدواج پرداخت شد.

فتح‌آبادی ادامه داد: مبلغ 120 میلیون ریال نیز برای پنج مورد ازدواج مجدد بانوان تحت پوشش کمیته امداد قرچک در این مدت زمان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان قرچک در پایان از خیران و نیکوکاران خواست تا با اهدای کمک های خود به کمیته امداد این شهرستان زمینه ازدواج آسان زوج‌های جوان نیازمند را فراهم کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.