با ما همراه باشید

اتاق خبر

راه‌اندازی 126 شعبه اخذ رأی در قرچک

خبراستان: معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان قرچک از راه‌اندازی 126 شعبه اخذ رأی در این شهرستان برای انتخابات آینده خبر داد.

علیرضا جعفری صبح امروز در ششمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک، با قدردانی از تعامل مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان اظهار کرد: شهرستان قرچک برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دارای 126 شعبه اخذ رأی خواهد بود.

 رئیس ستاد انتخابات شهرستان قرچک افزود: در انتخابات گذشته 120 شعبه اخذ رأی در این شهرستان وجود داشت و اکنون قرچک از 108 شعبه اخذ رأی شهری، 18 شعبه روستایی و سه شعبه سیار برخوردار است.

به گفته وی، 61 درصد شعب اخذ رأی در مدارس و اماکن دولتی و 36 درصد آن‌ها در مساجد و حسینیه‌ها مستقر می‌شوند، همچنین این دوره رشد پنج درصدی شعبه‌ها در سطح شهر و رشد شش درصدی شعبه‌ها در روستاها را شاهد هستیم.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان قرچک همچنین آموزش کلیه افرادی که با موضوع انتخابات سروکار دارند به‌ویژه نمایندگان فرماندار، را یکی از موضوعات مهم و حساس خواند و ادامه داد: به‌زودی آموزش اعضای هیئت اجرایی انتخابات نیز کلید می‌خورد.

* 18 شعبه اخذ رأی در روستاها مستقر می‌شود

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات و نقش روستائیان در برگزاری با شکوه این موضوع مهم سیاسی اجتماعی خاطرنشان کرد: 18 شعبه اخذ رأی در روستاها مستقر می‌شود.

جعفری گفت: تشویق و ترغیب افراد برای شرکت در انتخابات و حضور پرشور آن‌ها پای صندوق‌های رأی مهم‌ترین مسئله است که باید برای تحقق این مهم از ظرفیت گروه‌های تأثیرگذار جامعه استفاده و جلساتی با آنان برگزار شود.

گفتنی است، ششمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک با حضور علیرضا جعفری رئیس ستاد انتخابات شهرستان قرچک و مسئولان کمیته‌ها در محل فرمانداری برگزار شد.

منبع: فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.