با ما همراه باشید

اتاق خبر

شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه مکتب حسینی هستند

خبراستان: فرماندار قرچک با تجلیل از شهدای مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم ادامه دهنده مکتب حسینی هستند.

ظهر سه شنبه نادر نصیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران، مسعود مرسل پور فرماندار قرچک و جمعی از مسئولان با حضور در بیت دو شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)، از مقام و رشادت این شهدا تجلیل کردند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در دیدار با خانواده شهید نجفی و قاضی خانی با تجلیل از صبر و ایستادگی خانواده معظم شهدا، بر ادامه یافتن راه و مسیر شهدا تأکید کرد.

مسعود مرسل پور فرماندار قرچک نیز در این دیدارها با اشاره به این نکته که شهدای مدافع حرم از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، اظهار داشت: شهرستان قرچک شهدای گرانقدری در راه دفاع از حرم اهل بیت تقدیم کردند که شهیدان نجفی و قاضی خانی نمونه های آن محسوب می شوند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم با الگو قرار دادن قیام امام حسین(ع)، راه حفاظت از ارزش های عاشورا را پیگیری کرده و ادامه دهنده راه مکتب حسینی بودند.

مرسل پور ادامه داد: صبر و ایستادگی خانواده معظم شهدای مدافع حرم شایسته تقدیر و سپاس است که باید مورد توجه همگان قرار بگیرد.

گفتنی است شهید میثم نجفی ۲۷ ساله از نیروهای سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ بود که  برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت و مقابله با تروریست‌های تکفیری عازم سوریه شد و  روز ۱۳ آذرماه ۹۴ به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

شهید مهدی قاضی خانی نیز از مدافعان حرم در دفاع از حرم حضرت زینب(س) بود که توسط گروهک‌های تروریستی و تکفیری ۲۳آذرماه سال جاری به شهادت رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.