با ما همراه باشید

پاکدشت

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران برگزار شد

خبر استان : همزمان با هفته نیروی انتظامی، مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران برگزار شد.

در این مراسم که در یگان فرماندهی ویژه شرق استان تهران برگزار شد، نیروهای انتظامی ویژه شرق استان تهران آمادگی و اقتدار خود را در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

فرمانده ویژه شرق استان تهران در این مراسم گفت: فرماندهی ویژه شرق استان تهران در طول سه سال فعالیت خود در این منطقه از استان تهران توانسته خدمات مناسبی را در جهت ایجاد اقتدار پایدار به مردم این مناطق ارائه دهد و توفیقات مناسبی را به دست آورده است.

سردار سیروس فتحی افزود: فرماندهی ویژه شرق استان تهران ۷ هزار کیلومتر مربع شامل شهرستان های ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، دماوند، فیروزکوه و پردیس را تحت پوشش مدیریت خود داشته و توانسته در ایجاد امنیت پایدار و مبارزه با مجرمان گام های موثری بردارد .

وی گفت: در مدت فعالیت این فرماندهی انتظامی سه شهرستان قرچک، پیشوا و پردیس فعالیت مستقل خود را در استان تهران آغاز کردند که در این شهرستان ها نیز فرماندهی انتظامی جدید مستقر و فعالیت خود را آغاز کرد.

وی بیان داشت: امروز در سایه فعالیت و تلاش های پلیس در فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران شاهد کاهش میزان جرائم بوده ایم به طوری که در بحث وقوع سرقت شاهد کاهش ۳۲ درصدی آن بوده ایم .

فتحی تصریح کرد: فعالیت های پلیس در فرماندهی ویژه شرق استان تهران باعث شده تا در طول یک سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل میزان کشف سوخت ۱۱۰ درصد، کشف سلاح گرم ۴۰ درصد، کشف اسلحه شکاری ۱۰۸ درصد، مواد مخدر ۲۰ درصد، کشف ابزار و وسایل ضدفرهنگی ۳۱ درصد، کشف خودرو ۳۸ درصد و کشف موتور سیکلت ۱۵ درصد رشد داشته باشد.

وی بیان داشت: تلاش های خدمتگزاران مردم در پلیس باعث افزایش میزان رضایت عمومی شهروندان شده است .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران نیز در این مراسم گفت: امروز نیروی انتظامی در رکاب ولایت فقیه و در نظامی خدمت می کند که در رأس آن فقیهی عادل به عنوان نایب ولی عصر(عج) قرار دارد و در اصل سربازی در این نظامی ، خدمت در رکاب امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی افزود: خدمت به مردم افتخاری عظیم برای نیروی انتظامی محسوب می شود و در این مسیر نیروهای انتظامی می باید با امانت داری، از این فرصت به بهترین نحو در جهت ایجاد احساس آرامش در میان مردم بهره ببرند.

وی بیان داشت: خدمت به مردم نباید به منزله یک امر عادی تلقی شود بلکه این مهم عبادتی است که نزد خداوند از اهمیت و درجه بسیاری برخوردار می باشد.

وی تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با تدارک جبهه تهاجم فرهنگی علیه ایران اسلامی تلاش دارند تا به این نظام مقدس صدمه وارد نمایند ، نقش پلیس از اهمیت بیشتری برخوردار می شود و این رسالت با حفظ هوشیاری و دقت در دفاع از ارزش های اسلامی به شکست دشمنان اسلام منجر خواهد شد .

امام جمعه موقت ورامین گفت: فرهنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی فرهنگی منبعث از عاشورا و مهدویت است، فرهنگی که امروز لبنان، فلسطین، عراق، سوریه، بحرین و یمن را تحث تأثیر قرار داده و زمینه آزادی آنان از یوغ بندگی را فراهم نموده است .

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.