با ما همراه باشید

اتاق خبر

۳ شعبه سیار در حوزه انتخابیه قرچک مستقر خواهد شد

خبراستان: رئیس ستاد انتخابات شهرستان قرچک گفت: حوزه انتخابات قرچک ۱۰۸ شعبه اخذ رأی، ۱۸ شعبه روستایی و سه شعبه سیار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر دوشنبه علیرضا جعفری رییس ستاد انتخابات شهرستان قرچک در جلسه هم اندیشی ستادهای انتخابات و هیئت های اجرایی شهرستانهای قرچک و ورامین اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هدف مهمی است که باید تحقق پیدا کند.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی و زمینه استحکام پایه های نظام اسلامی را بیش از پیش فراهم می سازد.

ریثیس ستاد انتخابات شهرستان قرچک با اشاره به برنامه ریزی های لازم برای استقرار شعبه های اخذ رأی در این شهرستان گفت: تلاش شده زمینه برگزاری انتخابات باشکوه در این شهرستان فراهم شود.

وی با اشاره به افزایش شعبه های اخذ رأی در این شهرستان یادآور شد: در انتخابات گذشته، ۱۲۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان قرچک پیش بینی شده بود که در انتخابات هفتم اسفندماه، تعداد شعبه های اخذ رأی افزایش پیدا کرده است.

جعفری گفت: حوزه انتخابات قرچک ۱۰۸ شعبه اخذ رأی، ۱۸ شعبه روستایی و سه شعبه سیار دارد که ۶۱ درصد شعب اخذ رأی در مدارس و اماکن دولتی و ۳۶ درصد آنها در مساجد و حسینیه ها مستقر می شوند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.