با ما همراه باشید

اتاق خبر

برگزاری جلسه هم‌اندیشی ستادهای انتخابات و هیئت‌های اجرایی قرچک و ورامین

خبراستان: جلسه هم‌اندیشی ستادهای انتخابات و هیئت‌های اجرایی شهرستان‌های قرچک و ورامین برگزار شد.

ظهر امروز جلسه هم‌فکری و هم‌اندیشی ستادهای انتخابات و هیئت‌های اجرایی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان‌های قرچک و ورامین با حضور مسعود مرسل‌پور فرماندار شهرستان قرچک، محسن خوانساری فرماندار شهرستان ورامین، علیرضا جعفری و فرامرز تاجیک رؤسای ستاد انتخابات شهرستان‌های قرچک و ورامین و اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات دو شهرستان به میزبانی فرمانداری قرچک برگزار شد.

فرماندار شهرستان ورامین اظهار کرد: اعضای هیئت اجرایی طی مراحل قانونی انتخاب شدند و سعی شد افرادی انتخاب شوند که تدین و تجربه کافی داشته و قانون را ملاک عمل قرار دهند. خوشبختانه این موضوع سلامت انتخابات را تضمین می‌کند تا بتوان با همدلی و همراهی انتخابات سالمی را در حوزه انتخابیه مربوطه برگزار کنیم.

محسن خوانساری با اشاره به اینکه کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات نیز با قوت در حال انجام امور محوله هستند، افزود: 64 نفر داوطلب از حوزه انتخابیه شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا برای مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند که دو نفر از آن‌ها انصراف دادند.

وی بیان کرد: ثبت‌نام این تعداد داوطلب سه برابر دوره‌های پیش بوده و نشان دهنده این است که توسعه سیاسی در کشور ارتقا یافته است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ورامین نیز در این جلسه اظهار داشت: در شهرستان ورامین جلساتی با احزاب، سمن‌ها، فرهنگیان، دهیاران، اعضای شوراهای شهر و روستا، مداحان، روحانیون، ائمه جماعات، اصحاب رسانه و … با موضوع انتخابات برگزار شد تا ضمن اینکه از تنش‌های احتمالی جلوگیری شود شاهد مشارکت گسترده مردم درانتخابات باشیم.

فرامرز تاجیک ادامه داد: در حوزه ورامین شامل دو بخش مرکزی و جواد آباد 174 شعبه اخذ رأی نسبت به جمع‌آوری آرای مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اقدام می‌کند که از این تعداد 143 شعبه ثابت و دو شعبه سیار در بخش مرکزی و 31 شعبه ثابت و 9 شعبه سیار در بخش جوادآباد مستقر است.

وی افزود: شهرستان پیشوا در انتخابات پیش رو از 71 شعبه اخذ رأی برخوردار است که از این تعداد 48 شعبه ثابت و سه شعبه سیار در بخش مرکزی و 16 شعبه ثابت و چهار شعبه سیار در بخش جلیل‌آباد مستقر می‌شود. همچنین در شهرستان قرچک 129 حوزه اخذ رأی، نسبت به جمع‌آوری آرای مردم اقدام می‌کند که از این تعداد 108 شعبه شهری، 18 شعبه روستایی و سه شعبه سیار است.

منبع: خبرگزاری فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.