با ما همراه باشید

اتاق خبر

بوی فتنه جدید به مشام می رسد/برخی به شورای نگهبان فشار آورده اند

خبراستان: امام جمعه موقت ورامین گفت: فتنه به اتمام نرسیده و امروز بوی فتنه جدید به مشام می رسد و عده ای به بهانه انتخابات، فضاسازی لازم را آغاز کرده و بسیاری از چهره ها را به میدان آورده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین با اشاره به سالروز شهادت شهیدان ستاری و اردستانی اظهار داشت: ۱۵ دی ماه، سالروز شهادت سرلشگر ستاری و اردستانی است.

امام جمعه موقت ورامین افزود: این دو شهید بزرگوار، اگرچه افتخار جهان اسلام و ایران هستند، اما ورامین و دیار ۱۵ خرداد به خود می بالد که چنین انسان های برجسته ای را پرورش داده است.

وی ادامه داد: باید جوانان این دیار بدانند که چه سرمایه های ارزشمندی را دارند و مسئولان نیز باید یاد این شهیدان را گرامی داشته و آنان را به جامعه معرفی کنند.

پیام امام راحل به گورباچف نشان از منطق گویای تشیع دارد

خطیب نماز جمعه ورامین در ادامه به سالروز ابلاغ نامه امام راحل به گورباچف اشاره کرد و بیان داشت: ارسال پیام امام به ابرقدرت آن روز، نشان از منطق گویا و برنده اسلام و تشیع داشت.

محمودی با تأکید بر مطالعه دقیق پیام امام راحل توسط اندیشمندان و فرهیختگان، افزود: باید جوانان و فرهیختگان، این پیام را مورد مطالعه قرار دهند، چرا که این پیام از کرامات امام راحل بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران ادامه داد: امام راحل در این پیام، خبر از اضمحلال کمونیست دادند و فرمودند که صدای خرد شدن استخوان های کمونیست به گوش می رسد و باید آن را در موزه های تاریخ جستجو کرد.

پاپ سکوت خود را در برابر ظلم و بی عدالتی در جهان بشکند

وی اضافه کرد: آن روز امام به رهبر شوروی پیام فرستاد اما گویا امروز، در دنیای غرب و در میان رهبران فاسد جهان، گوش شنوایی برای شنیدن پیام مقام معظم رهبری به جوانان غربی نیست.

محمودی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه تاریخی خود به جوانان غربی آنان را به تفکر و تأمل پیرامون اسلام و شناخت سیاست های مستکبران دعوت کردند.

خطیب نماز جمعه ورامین با اشاره به آغاز سال ۲۰۱۶ میلادی گفت: دعوت اساسی حضرت عیسی(ع)، به سوی توحید و عدالت بود و با ظلم و نابودی ملت های مخالفت می کرد، اما چرا امروز کلیسا و مسیحیان جهان در برابر این همه ظلم و بی عدالتی سکوت کردند و چرا پاپ سکوت خود را نمی شکند.

جوانان مسیحی در برابر سیاستمداران دروغگوی غربی بیاستند

امام جمعه موقت ورامین یادآور شد: امروز همزمان با جشن آغاز سال نو میلادی، بمب ها و موشک های اهدایی حاکمان کشورهای غربی، خون مظلومان اعم از مسلمانان و غیر مسلمانان را بر زمین می ریزد و در نیجریه، صدها مسلمان بی دفاع و مظلوم به خاک و خون کشیده می شوند.

وی افزود: یمن به محل آزمایش سلاح های مدرن و پیشرفته کشورهای غربی تبدیل شده است و در اسراییل و مقابل چشم جهانیان، زنان و مردان و کودکان کشته می شوند.

محمودی ادامه داد: جوانان مسیحی دنیای غرب باید به گونه ای زندگی کنند که در برابر مسیح شرمنده نباشند، به همین خاطر باید در برابر سیاستمداران دروغگو و دغل باز خود بیاستند و بدانند که ان ها به دنبال سودجویی های خود هستند.

ملت ایران لحظه ای در برابر آمریکا کوتاه نخواهد آمد

امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقض تعهدات از سوی آمریکا و برخی کشورهای دیگر اظهار داشت: در جریان مذاکرات برجام، مقام معظم رهبری فرمودند که به آمریکا اطمینان نداریم و سوابق آن ها را گوشزد می کردند ولی برخی افراد به خیال خود فکر می کردند که آمریکا قابل اعتماد است.

وی افزود: امروز مواضع آمریکایی ها نشان می دهد که مقام معظم رهبری چگونه تیزبینانه در برابر آمریکایی ها موضع می گیرند.

محمودی ادامه داد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی بحث هایی نظیر حقوق بشر و عدم رعایت آن در ایران، موشک های ایران و بحث مصادره دارایی های بلوکه شده ملت ما را مطرح می کنند.

امام جمعه موقت ورامین گفت: این سخنان نشان دهنده خوی حیوانی آمریکایی هاست که امام و رهبری آن را شناختند اما برخی سیاسیون آن را نمی فهمند و در این میان، ملت ایران با الهام از رهنمودهای امام و رهبری، همواره نشان داده که در برابر آمریکا لحظه و ذره ای کوتاه نخواهدآمد و فریاد مرگ بر آمریکا را رساتر از گذشته سر خواهد داد.

برخی مسئولان از حضور در مراسم ۹ و ۱۰ دی خودداری کردند

رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۹ و ۱۰ دی شهرستان های استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز شهادت شهدای ۱۰ دی ورامین اشاره کرد و بیان داشت: در ۱۰ دی سال ۵۷، سه تن از جوانان غیرتمند این دیار به دست مزدوران رژیم شاه به شهادت رسیدند و به حرکت انقلابی مردم بر ضد رژیم طاغوت سرعت بخشیدند.

وی متذکر شد: از برخی مسئولان گله مند هستیم که تمام امکانات و میز و ریاست خود را به برکت خون شهدا به دست آوردند ولی حتی از چند لحظه حضور در مراسم شهدا دریغ می ورزند، که این مسئولان باید در پیشگاه الهی پاسخگو باشند.

حرکت کفن پوشان ورامین به سوی تهران در جریان فتنه۸۸ درخشش خاص خود را داشت

امام جمعه موقت ورامین در ادامه به حماسه ۹دی اشاره کرد و گفت: حماسه ۹ دی، به عنوان یکی از نقاط عطف تاریخ ایران و ورامین است، چرا که در جریان فتنه سال ۸۸، تمامی احزاب و گروه های ضد انقلاب و فریب خورده با حمایت دشمنان بیرونی بر علیه این نظام و ملت به حرکت درآمدند و میلیاردها دلار خرج کرده و تمامی شبکه های ماهواره ای دست به کار شدند و با کمال بی شرمی و جسارت، مساجد را به آتش کشیده و چادر را از سر زنان کشیدند.

وی متذکر شد: آنچه فتنه سال ۸۸ را خاموش کرد، حضور عظیم و تأثیرگذار ملت ایران در حماسه نهم دی بود و حرکت کفن پوشان ورامین به سوی تهران درخشش خاص خود را داشت.

محمودی گفت: فتنه و فتنه گری به اتمام نرسیده و امروز بوی فتنه جدید به مشام می رسد و عده ای به بهانه انتخابات، از هم اکنون فضاسازی لازم را آغاز کرده و بسیاری از چهره ها را به میدان انتخابات آوردند و از هم اکنون شورای نگهبان را تحت فشار قرار داده تا از مواضع خود کوتاه بیایند.

وی افزود: از شورای نگهبان می خواهیم که با قاطعیت در برابر فتنه گران و ساکتان و همراهان فتنه بایستد، چرا که عوامل و ساکتان فتنه، شایستگی حضور در مجلس خبرگان و شورای اسلامی را ندارند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.