با ما همراه باشید

اتاق خبر

امام جمعه ورامین: دولتمردان آمریکایی با رفتار خود ثابت کردند که هیچگاه قابل اعتماد نیستند

خبراستان :امام جمعه ورامین گفت : دولتمردان آمریکابی با رفتار و عمل خود ثابت کرده اند که هیچگاه قابل اعتماد نبوده و نیستند و مسئولین نباید به شعار صلح و یا خنده های آنان اعتماد کنند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید مرتضی محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین افزود: رفتار آمریکاییها پس از توافق هسته ای گروه 1+ 5 با ایران اسلامی ثابت کرد که به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند.
وی اظهار کرد: قرار بود پس از توافق و براساس مفاد برجام ، تحریم ها لغو شود ولی امروز شاهدیم که اقدامات و تحریم های دیگری علیه ایران اعمال می شود ؛ دشمنان ایران اسلامی همچون گرگ های خونخواری هستند که هیچگاه از دشمنی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی دست بر نمی دارند.
امام جمعه ورامین با اشاره به اهمیت اتحاد و وحدت میان احزاب و گروههای سیاسی کشور گفت : تنها عاملی که می تواند توطئه دشمنان قسم خورده نظام را خنثی کند ، حفظ وحدت و همدلی میان آحاد جامعه است و باید با پرهیز از اقدامات تفرقه افکنانه ، اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی را محقق کنیم.
آیت الله محمودی تصریح کرد: اگر مردم بخواهند در اهداف صالحه خود متحد باشند لازم است تا از رهبر معظم انقلاب تبعیت محض داشته و با پیروی از فرمایشات ایشان ، تبلیغات سوء دشمنان را خنثی کنند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ورامین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان قیام 10 دی سال 57 مردم ورامین گفت :مردم ورامین در مبارزات خود علیه رژیم ستم شاهی با شجاعت ، غیرت و همدلی وارد میدان شدند و در این راه شهیدان بسیاری را تقدیم اسلام کردند.
امام جمعه ورامین گفت : واقعیت های انقلاب اسلامی باید به درستی به نسل آینده کشور منتقل شود تا آنان بیش از پیش قدردان انقلابی باشند که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده است.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.