با ما همراه باشید

اتاق خبر

گلزار شهدای دهم دیماه 57 ورامین گلباران شد

خبراستان :در آستانه سالروز قیام خونین دهم دیماه سال 57 مردم ورامین علیه رژیم ستم شاهی که به شهادت سه تن از جوانان این دیار منجر شد مردم خداجوی و ولایت مدار شهرستان ورامین، با حضور در مزار شهیدان این روز با نثار گل، به مقام شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز جمعه با حضور مسئولان، مردم خداجو و خانواده معزز شهدای ورامین در تکیه شاه حسین(ع)، مزار شهیدان دهم دیماه 57 ورامین برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن نثار گل به مزار این شهیدان، به عزاداری پرداخته و بر ادامه راه شهیدان تأکید کردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: وعده خداوند در این که شهدا زنده اند و در نزد خدا روزی می خورند همواره در نگهداشتن یاد و خاطره شهدا تجلی پیدا می کند .
حجت الاسلام سید محسن محمودی افزود: شهدای انقلاب اسلامی در تاریخ پر از افتخار انقلاب اسلامی جاودانه خواهند ماند و به عنوان سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی باقی خواهند ماند .
وی گفت : مردم شهرستان ورامین که در 15 خرداد سال 42 با حرکتی انقلابی و تقدیم ده ها شهید در راه دفاع از ولایت ورهبری مسیر انقلاب را تعیین کردند ، در روز دهم دیماه سال 57 بار دیگر برای تداوم این حرکت به پا خاستند که در این حرکت 4 تن از بهترین جوانان خود را تقدیم اسلام کردند .
در قیام خونین مردم ورامین در دهم دیماه سال 57 سه تن از بهترین جوانان این دیار به نام های محمد حسین شیرازی، مسعود میرزایی و ابوالفتح گلعباسی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.