با ما همراه باشید

اتاق خبر

دشمن به دنبال تزریق الگوهای هالیوودی به ملت ایران است

خبراستان :رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: دشمن تلاش دارد تا الگوهای کاذب غربی و هالیوودی را به جوانان و اقشار مختلف مردم تزریق کند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنج شنبه یادواره ۱۱۰ شهید شهرستان راز با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، حجت الاسلام نائب علی نوروزی امام جمعه، مدیران و مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام نائب علی نوروزی امام جمعه شهر راز و در این مراسم، ضمن تشکر از حضور پر رنگ مردم ومسئولان شهرستان اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی در برهه‌های گوناگون از جمله دوران دفاع مقدس، جان خود را نثار کردند تا اسلام ناب محمدی زنده بماند، لذا همه باید در پیروی از مسیر شهدا تلاش کنیم.

وی ادامه داد :یادواره ۱۱۰ شهید شهرستان راز با هدف تقویت روحیه شهادت و ایثارگری و انتقال آن به نسل جوان برنامه ریزی شده است.

نوروزی بیان کرد : از تمامی دستگاه‌های اجرایی، خانواده شهدا، روحانیت، مردم اهل سنت و شیعه منطقه که قدمی برای برگزاری بهتر این یادواره برداشته‌اند، تقدیر و تشکر می‌شود.

حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران که سخنران ویژه این مراسم بود، اظهار داشت: دشمن به دنبال آن است که ما را از فرهنگ و هویت اسلامی‌مان دور کرده و الگوهای کاذب غربی و هالیوودی را به جوانان و اقشار مختلف مردم تزریق کند.

وی ادامه داد: اولین ومهمترین پیام ۱۱۰ شهید این منطقه، آن است که مواظب باشیم، دچار غرب زدگی نشویم و بدانیم که الگو همه ما، پیامبری است که برای هدایت و رهبری مسلمان زحمت کشید و رنج‌ها و سختی‌های بسیاری را متحمل شد.

محمودی افزود :بیش از ۲۰۰ هزار نوجوان وجوان پر پر شدند تا نگذارند یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیفتد و به همه دشمنان ایران نشان دادند که پیرو مکتب عاشورا هستند، اما هنوز ایادی استکبار دست از سر ایران برنداشته است.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: شاه بیت تمام وصیت نامه شهدا، این است که دست از ولایت نکشیم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

وی اضافه کرد: بیش از سه دهه است که این کشور بر روی پا خود ایستاده و فتنه‌های مختلفی برای به زانو در آوردن این کشور طراحی شده است و امروز نیز دشمن می‌خواهد با فتنه ارتباط مردم با ولایت فقیه را قطع کند.

محمودی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: در انتخابات دو مقوله مهم حضور در صحنه و انتخاب آگاهانه اهمیت دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.