با ما همراه باشید

اتاق خبر

دعوت 2 دانش‌آموز دختر قرچکی به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان

خبراستان : مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک از دعوت دو دانش‌آموز دختر قرچکی به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره آموزش و پرورش قرچک، مهدی نیکبخت از دعوت دو دانش‌آموز دختر قرچکی به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان خبر داد.

وی گفت: دانش‌آموزان محدثه آقا غفاری از آموزشگاه حضرت زینب (س) و مریم بی باک  آموزشگاه طاها برای مسابقات برون مرزی جنوب شرق آسیا به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان دعوت شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود: از آنجا که معلومات و مهارت‌های مختلف انسان، جنبه اکتسابی دارد، برای به فعلیت درآوردن استعدادهای خود لازم است به آموزش و تمرین بپردازد. بنابراین اهمیت تربیت‌بدنی و ورزش در آمادگی برای رسیدن به کمال والای انسانی غیرقابل انکار است.

نیکبخت تصریح کرد: بدون تردید، پی‌ریزی یک جامعه سالم و با نشاط در گرو سلامت روحی و جسمی اعضای آن جامعه است.

وی ادامه داد: ورزش صبحگاهی در شروع فعالیت آموزشی مدارس می‌تواند عامل مهمی در ایجاد نشاط، شادابی و تامین سلامت جسم و روح دانش‌آموزان باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در خاتمه بیان داشت: ورزش برای کودکان، نوجوانان و جوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا جایی که در سال‌های اخیر سعی شده به برنامه‌های ورزشی نگاهی ویژه‌ای شود زیرا ورزش نه تنها فایده جسمانی با خود به‌همراه می‌آورد بلکه می‌تواند فواید روان‌شناختی بسیاری برای دانش‌آموزان داشته باشد کاهش افسردگی، کاهش اضطراب، فراهم آوردن سپری برای مقابله با استرس و بالا بردن عزت نفس و آسایش فکری از جمله فواید مهم ورزش است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.