با ما همراه باشید

اتاق خبر

اداره ورزش پیشوا دارای نقاط قوت خوبی است

خبراستان : امام جمعه شهرری گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا دارای نقاط قوت خوبی در منطقه است.

ه گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا، سید مهدی طاهری سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا صبح امروز به‌همراه محسن بوربور معاون این اداره با حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین رحمتی‌نیا امام جمعه پیشوا دیدار صمیمی داشتند.

حجت‌الاسلام عبدالحسین رحمتی‌نیا طی سخنانی در این دیدار ضمن دعای خیر برای کلیه خادمان مردم در دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی اظهار داشت: جای خرسندی دارد که فردی دلسوز و از جنس ورزش و بومی شهرستان عهده‌دار این مسئولیت سنگین و خطیر شده و با توجه به تاکیدات قبلی خواستار هدایت کلیه امکانات و ظرفیت ادارات دولتی جهت اعتلای به قرآن و فرامین الهی است.

امام جمعه شهرستان پیشوا تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا دارای نقاط قوت خوبی در منطقه است و می‌طلبد مسئولان عزیز در این اداره با تلاش مضاعف کلیه توان خود را در راستای رونق‌بخشی و جذب جوانان به مساجد و فریضه الهی نماز به‌کار گیرند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا نیز در جریان این دیدار از اهتمام و حمایت امام جمعه در ارتباط با اجرای فعالیت‌های ورزشی در سطح شهرستان تقدیر ویژه کرد و وجود وی را با توجه به ورزشکار بودن و ورزش دوستی ایشان را فرصتی مغتنم برای ورزش منطقه دانست.

بر پایه این گزارش، در این دیدار پیشنهادات و راهکارهایی از قبیل فعال سازی ورزش مساجد و تشکیل هیئت ورزش مساجد، برگزاری اختتامیه مسابقات فرهنگی ورزشی مختلف در ساعات قبل از اذان و اهدا جوایز آن در نمازهای جماعت و تقدیر و تجلیل از ورزشکاران در نماز پرصلابت جمعه و … توسط امام جمعه ورزشی این شهرستان ارائه و مورد استقبال طاهری قرار گرفت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.