با ما همراه باشید

اتاق خبر

نماینده نباید چوب لای چرخ دولت بگذارد/ آب سد ماملو به کجا می‌رود؟

خبر استان :«محمد قمی» پس از نام‌نویسی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: باوجود سابقه ۲۰ ساله در نمایندگی مجلس و برای ادای دین به مردم و انجام خدمتی صادقانه، مخلصانه و مؤمنانه بار دیگر در معرض رأی مردم قرار خواهم گرفت.

وی اظهار کرد: با تفأل به قرآن و مشاهده «حفیظ علیم» که خداوند حافظ است، عزم خود را برای حضور در انتخابات مجلس دهم جزم کردم.

نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: ثبت‌نام، مقدمات فعالیت انتخاباتی و هدف اصلی خدمت به مردم است.

آب سد ماملو به کجا می‌رود؟

وی با انتقاد از عملکرد گذشته بیان کرد: در زمان نمایندگی بنده و در دولت آیت‌الله هاشمی، کلنگ سد ماملو برای تأمین آب کشاورزی و شرب منطقه به زمین زده شد؛ ولی متأسفانه با ظلم به مردم، آب شرب آن همانند سد لتیان به تهران اختصاص یافت و مردم منطقه پاکدشت و ورامین سهم ناچیزی از آن کسب کردند.

قمی عنوان کرد: شایسته نیست آب در منطقه باشد ولی مردم منطقه از آن بی‌نصیب باشند.

داوطلب انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه شهرستان پاکدشت با اشاره به بیمارستان تاریخی پاکدشت! ابراز کرد: در آخرین سال نمایندگی این‌جانب، کلنگ بیمارستان شهدای پاکدشت به زمین زده شد و از مسئولان تقاضامندیم که هرچه سریع‌تر آن را تجهیز و افتتاح کنند تا مردم از خدمات درمانی و بهداشتی بهره‌مند شوند.

ظلم به مردم!

وی بابیان توجه ویژه به ورزش شهرستان در دوران نمایندگی خود گفت: ظرفیت ورزشگاه کارگری ۱۵ هزارنفری پاکدشت به ۵ هزار نفر کاهش پیداکرده و این نشانگر ظلم به مردم است.

محمد قمی با اشاره به چالش‎های مترو عنوان کرد: شهرستان پاکدشت شرایط راه‌اندازی مترو را داراست، خیلی سریع نیز می‌توانند ریل‌گذاری کنند و بنده در صورت انتخاب، این مهم را به‌صورت ویژه پیگیری خواهم کرد.

وی با اشاره اهم برنامه‎های خود در انتخابات مجلس دهم گفت: تکمیل کمربندی، توسعه دانشگاه‌ها، شهرک‌های صنعتی، ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و ایجاد گمرک برای صادرات گل و گیاه شهرستان ازجمله برنامه‌های بنده می‌باشد.

 

قمی بیان کرد: هم‌اکنون مسئولیت دانشگاه آزاد واحد پرند را به عهده‌دارم و وضعیت فعلی این‌جانب در دانشگاه از نمایندگی کمتر است و خدمت صادقانه مهم‌ترین عامل حضوری دوباره درصحنه انتخابات است.

وی تأکید کرد: نماینده باید پلکان ترقی مردم باشد نه اینکه مردم را برای نردبانی برای اهداف خود قرار دهد. ضمن آن‌که مسئولین برای انجام‌وظیفه و خدمت به مردم نباید منتی نسبت به ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی داشته باشند.

در صورت پیروزی در انتخابات وکیل مردم خواهم بود نه وکیل دولت

نامزد انتخابات مجلس دهم با تشریح وضعیت کشور گفت: همراهی نماینده با دولت به نفع ملت است. همسویی با دولت یعنی چوب لای چرخ دولت نگذاریم. نباید با دولت در کلیات مخالفت کرد. برخی نمایندگان در بحث برجام کاسه داغ‌تر از آش شدند. نماینده باید بر اساس حقیقت، عدالت و آسایش مردم تصمیم‌گیری کند. ضمن اینکه در صورت پیروزی در انتخابات وکیل مردم خواهم بود نه وکیل دولت.

وی با انتقاد از نماینده فعلی شهرستان پاکدشت گفت: همراهی و همنوایی با دولت، انکارناپذیر است ولی متأسفانه نماینده فعلی شهرستان با دولت همسو نیست و دولت نیز همکاری لازم را با وی ندارد و این‌گونه، مشکلاتی برای شهرستان ایجادشده است. نماینده نباید چوب لای چرخ دولت بگذارد.

قمی با اشاره به حضوری دوباره در انتخابات مجلس بیان کرد: در انتخابات شکست و پیروزی نداریم و انجام تکلیف از اهمیت خاصی برخوردار است. شهرستان پاکدشت چون پیشرفت‌های لازم در ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را نداشت، تکلیف برای حضور در این دوره ضروری به نظر رسید.

وی با تأکید بر حضور پررنگ و باشکوه مردم در دو انتخابات مهم اسفندماه امسال ابراز کرد: با حمایت مردم و الطاف الهی تا آخرین لحظه درصحنه انتخابات باقی خواهم ماند./منبع : پاکدشتی ها