با ما همراه باشید

اتاق خبر

آغاز عملیات بهسازی پارک جنگلی پیشوا

خبراستان :معاون فنی و عمران شهردار پیشوا گفت: با توجه به اهمیت ویژه پارک جنگلی شهر پیشوا در امر گردشگری، این پارک با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال بهسازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید رسول رمضانی وفا ظهر امروز در بازدید از پارک جنگلی شهرستان پیشوا، از بهسازی پارک جنگلی، نگین سبز شهر پیشوا خبر داد و اظهار داشت: پارک جنگلی پیشوا بر فراز تپه‌های مشرف بر شهر، محل اتراق و سیاحت برای بازدیدکنندگان است و این پارک یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین پارک‌ها در شهرستان‌های مجاور است که از اهمیت ویژه‌ای در امر گردشگری شهرستان دارد.

معاون فنی و عمران شهردار پیشوا افزود: پارک جنگلی پیشوا نیازمند بهسازی و ایجاد زیرساخت‌های اولیه برای حضور و استفاده خانواده‌هاست که این امر در دستور کار معاونت عمران قرار گرفته است و در فاز اول دو هزار مترمربع از جنگل بهسازی و برای استفاده شهروندان احیا می‌شود.

وی توسعه و بهسازی پارک جنگلی را از اقدامات موثر شهرداری پیشوا دانست و تصریح کرد: آغاز عملیات بهسازی فاز اول پارک جنگلی در حدود 2000 مترمربع شامل جدول‌گذاری اجرای پازل، اجرای سکوی نشیمن، نیمکت، روشنایی و … با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در حال اجرا است.

منبع خبر :خبرگزاری فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.