با ما همراه باشید

پاکدشت

24 قهوه خانه سنتی غیرمجاز در پاکدشت پلمب شد

خبراستان : فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از پلمب 24 قهوه خانه سنتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سلمان آدینه وند روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ایجاد رضایتمندی میان شهروندان ، عملیات شناسایی واحدهای متخلف و فاقد مجوز قهوه خانه های سنتی در پاکدشت اجرا شد.
وی افزود: در اجرای این طرح نقاط آلوده، جرم خیز و اماکنی که فاقد مجوز قانونی فعالیت بودند شناسایی و با آنان برخورد قانونی صورت گرفت .
آدینه وند تصریح کرد: در این عملیات 24 واحد قهوه خانه سنتی غیر مجاز پلمب و از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری به عمل آمد.
آدینه وند افزود: اکثر مردم شهرستان از وجود قهوه خانه های سنتی که در آن قلیان عرضه می شود ناراضی هستند و پلیس نیز تنها رضایت مردم را مد نظر قرار می دهد و منافع شخصی افراد به ویژه سودجویان مد نظر نیروهای پلیس نیست.
وی افزود: اغلب قهوه خانه های غیر مجاز پلمب شده به محلی برای پاتوق افراد تبدیل شده بود که با این عملیات رضایت شهروندان تأمین شد.

فرمانده انتظامی پاکدشت تصریح کرد: مصرف قلیان آثار زیان بار بسیاری را برای افراد به ویژه جوانان به همراه دارد و تعامل و همکاری تمامی دستگاه ها از جمله شبکه بهداشت ، اصناف و شهرداری می تواند زمینه برچیده شده بساط توزیع قلیان از جامعه را فراهم کند.
وی بیان داشت: اجرای طرح های امنیتی پلیس بدون مشارکت مردم به نتیجه مطلوب نمی رسد و لازم است تا مردم با استفاده از سامانه 110 در ارتباط مستمر با پلیس بوده و هر گونه موارد مشکوک را با نیروهای پلیس در میان بگذارند.

منبع: ایرنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.