با ما همراه باشید

اتاق خبر

آموزش و پژوهش دوبال رشد و ترقی جامعه هستند

خبر استان : مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک: آموزش و پژوهش دوبال رشد و ترقی جامعه هستند.

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، ضمن تبریک هفته پژوهش مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت:آموزش و پژوهش دوبال رشد و ترقی جامعه هستند لذا با تلاقی این دو عنصر مدرسه به عنوان یک سازمان یادگیرنده تبدیل می شود که همه عوامل آن همیشه در یادگیری و یاددهی می باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود: سند تحول آموزش و پرورش کشور، مبنای ما در برنامه ششم توسعه است و نقشه راه آن، مبنای برنامه ششم توسعه در بخش آموزش و پرورش است.

نیکبخت تصریح کرد: نامگذاری هفته پژوهش نشان از اهمیت آن در توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی دارد و موقعیت مناسبی برای بازنگری و آسیب‌شناسی در ارتباط با شیوه‌های فرهنگ‌سازی در حوزه پژوهش محسوب می‌شود.

وی افزود: در آموزش و پرورش که مبتنی بر سند تحول در طول برنامه ششم و ادامه آن در برنامه هفتم توسعه تا ایران 1404 خواهد بود، امر پژوهش، ضرورت اجتناب‌ناپذیر است و لازمه پژوهش‌محوری حضور و وجود معلمان پژوهنده است.

نیکبخت با اشاره به گرامیداشت هفته پژوهش گفت: در این هفته همایشی به منظور تجلیل از برترین های پژوهشی در سطح منطقه و مدارس برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در خاتمه افزود:کسب رتبه اول کشوری و14رتبه برتر استانی اقدام پژوهی ،انتخاب 4همکار و دانش آموز برتر استانی محتواساز،مسئولیت قطب چهار پژوهشی استان،دریافت و توزیع 4000کیف الکترونیکی ،کسب رتبه مولف برتر استانی و مجری اصلی تحلیل کتاب هدیه آسمانی پایه چهارم بخشی از دستاوردها و فعالیت های آموزش و پرورش قرچک در حوزه پژوهش است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.