با ما همراه باشید

اتاق خبر

برای دولت، اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدال گرا تفاوتی ندارد

خبر استان : فرماندار پاکدشت در آیین تکریم و معارفه بخشداران مرکزی و شریف آباد شهرستان پاکدشت گفت: برای دولت، اصولگرا اصلاح طلب و اعتدالگرا فرقی ندارد فرمانداری مجری سیاست‌های عمومی دولت است.

«علی صادقی» در آیین تودیع و معارفه بخشداران شریف آباد و مرکزی شهرستان پاکدشت با اشاره به اینکه کشور را بدون قانون نمی توان اداره کرد، گفت: برای سامان دادن امور لاجرم باید قواعدی داشته باشیم.

وی با تأکید بر لزوم بی طرفی در انتخابات اسفندماه امسال اظهار کرد: بی طرفی در انتخابات یعنی اینکه له یا علیه کاندیدایی موضع گیری نکنیم.

فرماندار شهرستان پاکدشت افزود: مبنای عمل مجریان انتخابات قانون است و براین اساس عملکرد کاندیداها و طرفداران آنها رصد می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: برای دولت، اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدالگرا تفاوتی ندارد و فرمانداری مجری سیاست های عمومی دولت است.

صادقی بر ایجاد شرایط برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید و عنوان کرد: هر نهاد و سازمانی و یا اداره ای کار خلاف قانون در مراحل مختلف برگزاری انتخابات انجام دهد، طبق قانون برخورد می کنیم.

فرماندار پاکدشت با بیان اینکه هیچ کس حق استفاده ازامکانات دولتی له یا علیه کسی را ندارد ابراز کرد: مردم در انتخابات فقط به اطلاعیه های رسمی ستاد انتخابات توجه کنند و شفافیت ملاک عمل در انتخابات است.

وی گفت: مطابق قانون هیچ سازمانی غیر از وزارت کشور و هیات نظارت حق دخالت در انتخابات را ندارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان پاکدشت خاطرنشان کرد: فعالیت سیاسی در چارچوب قانون آزاد است ولی تبلیغات انتخاباتی فقط یک هفته است و فعالیت احزاب آزاد است و اگر تخلفی انجام دهند قوه قضائیه برخورد قانونی می کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.