با ما همراه باشید

پاکدشت

دزد حرفه ای با 50 فقره سرقت منزل در پاکدشت دستگیر شد

خبر استان : فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از دستگیری دزد حرفه ای با 50 مورد سرقت منزل در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ سلمان آدینه وند افزود: در پی شکایت چندین نفر از شهروندان مبنی بر سرقت اموال منزل آنان، رسیدگی به این موضوع در دستور پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی گفت: مأموران پلیس آگاهی با اجرای تحقیقات میدانی و فعالیت های تخصصی در مدت زمانی کمتر از یک هفته موفق به شناسایی سارق شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
آدینه وند افزود: این سارق جوان، با استفاده از یک دستگاه خودروی سمند و در پوشش فردی موجه به درب منازل مراجعه کرده و زنگ خانه را به صدا در می آورد که در صورت عدم پاسخگویی صاحبان خانه با استفاده از 120 عدد شاه کلیدی که به همراه داشت درب را باز کرده و اموال منزل را به سرقت می برد.
وی گفت: در بازجویی های تخصصی از متهم وی به ارتکاب 50 فقره سرقت منزل اعتراف کرد که پس از تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.
فرمانده انتظامی پاکدشت از شهروندان خواست تا در هنگام خروج از منزل از قفل بودن درب های اصلی اطمینان حاصل کرده و از نگاه داشتن پول نقد و جواهرآلات در منزل خودداری کنند.
وی تصریح کرد: مأموران پلیس در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی می باشند و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را با استفاده از سامانه 110 به اطلاع پلیس برسانند.
پاکدشت با 450 هزار نفر جمعیت در جنوب شرق تهران در مسیر بزرگراه امام رضا (ع) واقع شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.