با ما همراه باشید

اتاق خبر

اطلاع رسانی در مورد شیوع بیماری آنفلوآنزا محدود شد

خبر استان : در پی شیوع بیماری آنفلوآنزا در برخی استان‌های کشور و جان باختن تعدادی از هموطنان، اطلاع رسانی در مورد شیوع بیماری آنفلوآنزا دراستان‌ها محدود و انجام هرگونه مصاحبه دراین زمینه ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، درپی اعلام معاون بهداشت و درمان وزارت بهداشت در مورد احتمال شیوع بیماری آنفلوآنزا در چند استان کشور از جمله خراسان شمالی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار مهرگفت: از شب گذشته انجام هرگونه مصاحبه در خصوص شیوع بیماری آنفلوآنزا و آمارهای احتمالی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ممنوع شده است.

دکترعبدالله شکریان افزود: این دستور درراستای جلوگیری از اعلام آمارهای ضد ونقیض و همچنین جلوگیری از نگرانی‌های عمومی صادر شده است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگارمهر مبنی بر اینکه شنیده‌ها حاکی از این است که عصر روز گذشته موردی از بیماری آنفلوآنزا در استان مشاهده و منجر به فوت فردی شده است، افزود: یک مورد فوتی روز گذشته، یکی از جانبازان انقلاب اسلامی بوده که به دلیل بالارفتن بیش از حد قند خون، به حالت کما رفت و متاسفانه جان باخت، اما تا این لحظه هیچ گزارشی در مورد شیوع این بیماری در خراسان شمالی مشاهده و گزارش نشده است.

روز گذشته معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر گفته بود که تا کنون هیچ موردی از آنفلوآنزا در این استان دیده نشده است.

سید احمد هاشمی تصریح کرده بود که در صورت مشاهده مواردی مشکوک به آنفلوآنزا، بیمارستانهای سراسر استان اقدامات لازم را برای بستری فرد مبتلا به این ویروس انجام خواهند داد.

طی روزهای اخیر با شیوع بیماری آنفلوآنزا در چند استان کشور، شماری از هموطنان کشورمان جان خود را از دست دادند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.