با ما همراه باشید

اتاق خبر

پنجمین شکست متین ورامین در لیگ برتر رقم خورد

خبر استان : تیم متین صالحین ورامین در جدالی حساس و نزدیک با نتیجه سه بر دو مقابل تیم پیکان تهران شکست خورد.

شامگاه سه شنبه هفته دهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در حالی در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از حساس ترین و مهم ترین دیدارهای این هفته، تیم های متین صالحین ورامین و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم متین صالحین در حالی در سالن شهید گلعباسی این شهرستان از تیم پیکان تهران پذیرایی می کرد که هواداران خونگرم ورامینی بار دیگر، برای حمایت از تیم محبوبشان از ساعت ها قبل به سالن آمده بودند.

نماینده والیبال ورامین تا پایان هفته نهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با کسب پنج برد، در رده ششم جدول رده بندی مسابقات قرار داشت و تلاش می کرد تا با پیروزی مقابل تیم مدعی پیکان تهران، در جمع تیم های بالانشین لیگ قرار بگیرد.

از طرف دیگر تیم پیکان تهران نیز که رقابت تنگاتنگی را با تیم های شهرداری ارومیه و بانک سرمایه در بالای جدول رده بندی داشت، تلاش می کرد تا در ورامین به یک پیروزی شیرین رسیده و وضعیت خود را بهبود ببخشد.

در ست نخست، این تیم پیکان تهران بود که از میزبان مسابقات بهتر ظاهر شد و با استفاده از نقاط ضعف حریف و تجربه بازیکنان ملی پوش خود با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به برتری رسید.

در ست دوم، تیم متین صالحین ورامین که نشان داده در مقابل تیم های مدعی لیگ برتر نمایش خوبی را نشان می دهد، بهتر از پیکان تهران ظاهر شد و با حمایت هواداران ورامینی توانست در  جدالی مهیج و دیدنی با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ مقابل شاگردان پیمان اکبری به برتری برسد.

در ست سوم نیز دو تیم متین صالحین و پیکان تهران، رقابت نزدیک و پایاپایی را به نمایش گذاشتند و تا امتیازات پایانی نیز سایه به سایه هم حرکت کردند اما در نهایت، این ست با نتیجه ۲۷ بر۲۵  به سود شاگردان ترکاشوند به پایان رسید.

در ست چهارم، پیکان تهران که چیزی برای از دست دادن نداشت، بسیار خوب ظاهر شد و در نهایت با اشتباهات متعدد بازیکنان متین صالحین ورامین، این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ به سود شاگردان پیمان اکبری به پایان رسید.

در ست پنجم نیز دو تیم، جدالی حساس و پایاپای را به نمایش گذاشتند و در حالی که هواداران ورامینی بسیار امیدوار به پیروزی نماینده ورامین بودند اما در نهایت پیکان تهران با استفاده از تجربه بازیکنانش با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به برتری رسید و در مجموع با حساب سه بر دو بر متین صالحین ورامین فائق آمد.

منبع : مهر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.