با ما همراه باشید

ورامین

والیبالیست های نوجوانان شهرداری ارومیه از متین ورامین شکست خوردند

خبر استان : تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه در چهارمین و آخرین دیدار از مرحله مقدماتی رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور مقابل متین ورامین شکست خورد.

مرحله مقدماتی رقابت های لیگ برتر والیبال نوجوانان باشگاه های کشور جام 200 شهید والیبالیست از روز جمعه سیزدهم آذرماه در دو گروه به میزبانی گنبد و کاشان آغاز شده است.
تیم نوجوانان شهرداری ارومیه در گروه دوم به میزبانی کاشان با تیم های آلومینیوم المهدی بندرعباس، متین صالحین ورامین، آرمان ورزشی اردکان و پیکان تهران هم گروه است.
دو تیم شهرداری ارومیه و متین صالحین ورامین در چهارمین دیدار خود به مصاف هم رفتند که در پایان، تیم متین صالحین ورامین در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 18، 27 بر 25 و 32 بر 30 تیم ارومیه را شکست داد.
تیم شهرداری ارومیه با دو پیروزی مقابل تیم های بندر عباس و اردکان و دو شکست برابر تیم های پیکان و متین صالحین ورامین برای صعود به مرحله نهایی چشم امید به آخرین دیدار متین و بندرعباس دارد.
تیم رده سومی شهرداری ارومیه در صورتی به مرحله نهایی صعود می کند که تیم متین ورامین در بازی فردا چهارشنبه با نتیجه 3 بر صفر آلومینیوم المهدی بندرعباس را شکست دهد.
این رقابت ها در دو گروه پنج و شش تیمی برگزار می شود و تیم های اول تا سوم هر گروه به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد.
در گروه اول به میزبانی گنبد تیم های سایپا تهران، بانک سرمایه، شهرداری تبریز، ثامن الحجج مشهد، بازرگانی جواهری گنبد و کاله آمل هم گروه هستند.

منبع : ایرنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.