با ما همراه باشید

اتاق خبر

اولویت اول شهرستان قرچک ساخت بیمارستان است

خبر استان : فرماندار شهرستان قرچک: نبود بیمارستان جزو اولویت های اصلی میباشد و امیدواریم هرچه زودتر جهت ساخت یک بیمارستان مجهز برنامه های لازم در دستور کار قرار گیرد .

علی صادقی در جلسه شورای اداری این شهرستان که به حضور معاون سیاسی – اجتماعی استانداری تهران برگزار شد، گفت : متاسفانه قرچک از مشکلات عدیده ای رنج میبرد و این امید میرود دولت تدبیر بتواند با ایجاد ساختارهای مناسب در رفع مشکلات که تا به امروز بسیار راه گشا نیز بوده تلاش کند .

وی افزود : ساماندهی اداره ها یکی از دغدغه های مهمی بوده که در صورت حمایت جهت تامین تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری میتوان در راستای خدمت به مردم قدمهای مثبت برداشت .

رییس شورای تامین شهرستان قرچک اظهار داشت : بیش از ۹۵ درصد اداره ها درحال حاضر از نبود یک ساختمان مستقل رنج میبرند ؛ چراکه اعتبار لازم برای تحقق اهداف وجود ندارد .

این مقام مسوول ادامه داد : نبود بیمارستان جزو اولویت های اصلی میباشد و امیدواریم هرچه زودتر جهت ساخت یک بیمارستان مجهز برنامه های لازم در دستور کار قرار گیرد .

صادقی افزود : این شهرستان با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت برای درمان های تخصصی و حتی عمومی مجبور به مهاجرت به شهرستانهای اطراف یا تهران میباشد و همین امر باعث مشکلات عدیده ای از لحاظ صرف هزینه های اضافی و تردد شده است .

فرماندار گفت : جمع آوری فاضلاب نیز به یک دغدغه شهری تبدیل شده که در صورت احداث تصفیه خانه هم این موضوع پایان خواهد یافت و هم اینکه میتوان ۵۰۰ لیتر در ثانیه از آب تصفیه شده برای بخش کشاورزی بهره برداری نمود .

وی اظهار کرد : احداث کنار گذر قرچک بعنوان یک ضرورت به شمار میرود ؛ چراکه روزانه قرچک محل عبور و مرور بیش از یک میلیون نفر شده است که از نقاط مختلف به سمت تهران و به صورت برگشت تردد میکنند .

صادقی ادامه داد : یکی از برنامه های مهم سال جاری که مقرر گردیده طی هفته آینده اجرایی گردد بحث سرشماری عمومی کشاورزی خواهد بود که با مدیریت اداره جهاد کشاورزی پایه ریزی خواهد شد و تمامی اداره ها و نهادها مکلف به همکاری با این اداره میباشند .

نماینده عالی دولت در بخش دیگری از سخنان خود گفت : در بخش اجرایی و عملکرد ها قرچک از سوی استان بعنوان سه فرمانداری برتر معرفی شده است که این امید میرود با همکاری نهادها و ارگانها هرروز بهتر از دیروز در امر خدمت رسانی به مردم خون گرم و شهید پرور باشیم .

وی افزود : این فرمانداری با توجه به برگزاری جلسات در زمینه های مختلف اداری – اجرایی هم اکنون در صدر فرمانداریهای استان قرار گرفته است که خود جای بسی خوشحالی در عرصه جهادی در سال جاری بوده است .

رییس شورای تامین شهرستان قرچک اظهار داشت : قرچک هفته گذشته میزبان وزیر صنعت ، معدن و تجارت بود که در این زمینه مصوبات خوبی نیز در دستور کار قرار گرفت و نعمت زاده از برنامه های اجرا شده و به جهت وجود اتحاد و همدلی و پیشرفت کار لوح تقدیر به مجموعه فرمانداری اهدا کرد .

وی در پایان سخنان خود گفت : قرچک را میتوان هم اکنون بعنوان پایتخت مسکن مهر در بخش خود مالکی برشمرد ، چراکه بسیاری از افرادی که در این بخش ثبت نام نموده بودند توانستند صاحب خانه شوند .

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.