با ما همراه باشید

اتاق خبر

استراتژی باشگاه متین ورامین منطبق بر اهداف بوده است / متین به دنبال جایگاه جهانی

خبر استان : مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین گفت: برای حضور در لیگ برتر کشور از پتانسیل و توانمندی‌های موجود منطقه جهت استفاده در کادر فنی و اجرایی بهره خواهیم برد.

علیرضا فداکار در نخستین نشست خبری باشگاه متین ورامین که در اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار داشت : استراتژی باشگاه متین ورامین در هر مقطع زمانی کاملاً منطبق بر عقل و تدبیر و اهداف بوده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین اظهار داشت :  از جمله سیاست‌های باشگاه در سال جدید، معرفی نیروهای توانمند بومی در سیستم اجرایی، اداری و کادر فنی بوده که امیدواریم این امر بتواند برای آینده ورزش نیز مثمرثمر باشد.

وی گفت: با توجه به اتخاذ چنین برنامه‌ای، قطع به یقین نیروهای بومی می‌توانند با بهره‌مندی از تجارب به‌دست آمده، دست‌آوردهای خود را به جوانان و نوجوان نیز انتقال دهند و در طول عمر ورزشی خود از این فرصت به‌دست آمده کمال استفاده را ببرند.

مدیرعامل باشگاه  متین ورامین افزود: با توجه به بکارگیری مربی با دانشی همچون بهروز عطایی برای فصل جدید، مقرر شده برخی از جوانان مستعد و آینده‌دار در تیم مشغول به تمرین شده تا در صورت امکان از تجارب ارزنده این مربی کاربلد استفاده برده تا هم برای نماینده ورامین و هم برای آینده والیبال کشور تربیت شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: درحال حاضر چندتن از استعدادهای والیبال منطقه به مربی تیم معرفی شده‌اند که در نظر است با شروع تمرینات در سالن حاضر و تست از آنان گرفته شود.

فداکار در ارتباط با بودجه پیش‌بینی شده برای سال جدید اظهار داشت: برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر کشور بیش از 4 میلیارد از سوی مدیرعامل شرکت کاراسازه اختصاص داده شده است که در صورت کسری بودجه، متمم جهت تزریق منابع مالی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در ارتباط با مشکلات پیش آمده در سال‌های گذشته جهت پخش تلویزیونی مسابقات گفت: در راستای پخش زنده مسابقات، با نماینده شهرستان و امام جمعه مکاتبات و جلسات متعددی برگزار شد و این عزیزان قو‌ل‌های مساعد برای رایزنی با مسئولان صدا و سیما را داده‌اند که در صورت این اتفاق مهم، خواسته مردم و مدیران باشگاه تحقق می‌یابد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین همچنین در ارتباط با فضای محدود سالن ورزشی شهید گل‌عباسی برای حضور علاقمندان اظهار داشت: مقرر شده با حمایت اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین سالن 5 هزار نفره در ورامین احداث شود که این امر هم‌اکنون در حال پیگیری از سوی مسئولان منطقه است.

این مسئول ادامه داد: در صورت ساخت سالن با چنین گنجایشی دیگر مشکل حضور تماشاچیان برای دیدن بازی‌های تیم محبوبشان نیز پایان می‌یابد.

لیگ برتر امسال از اهمیت بالایی برخوردار است

سرمربی جدید تیم متین ورامین نیز در ادامه این نشست به سئوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

بهروز عطایی با اشاره به شروع فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت: لیگ برتر امسال از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چراکه تیم متین قهرمان کشور و آسیاست و بر همین اساس توقعات علاقمندان به این رشته بیش از پیش شده است.

سرمربی تیم متین ورامین گفت: درحال حاضر متین ورامین نماینده ایران در مسابقات لیگ جهانی والیبال نیز است و این امید می‌رود با حمایت همه جانبه نام ورامین و کشور در جهان طنین‌انداز شود.

وی ادامه داد: تاکنون چند بازیکن جدید به تیم اضافه شده‌اند که دارای تجارب و سابقه خوبی در والیبال بوده و می‌توانند کمک شایان توجهی به تیم متین در مسابقات پیش رو داشته باشند.

سرمربی متین اظهار داشت: در صدد هستیم بازیکنان بومی را زیر نظر داشته باشیم تا در صورت امکان از وجود آن‌ها برای حضور در تیم استفاده کنیم که این امر هم‌اکنون با همکاری مجموعه باشگاه برای معرفی جوانان این شهر در دستور کار قرار گرفته است.

رایزنی برای احداث یک ورزشگاه مدرن در ورامین

مجید بذرافشان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین نیز در ادامه این نشست پاسخگوی خبرنگاران در ارتباط با حمایت از تیم والیبال بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با اعلام حمایت قاطع از تیم والیبال متین گفت: با تمام توان از تیم متین حمایت خواهیم کرد تا این باشگاه در سه جام پیش رو بهترین نتایج را برای شهرمان به ارمغان بیاورد.

بذرافشان ادامه داد: در سال جاری این باشگاه باید در لیگ برتر کشور، جام باشگاه‌های جهان و در صورت قهرمانی در ایران به جام باشگاه‌های آسیا رهنمون شود که این اداره برای سهولت در برگزاری مسابقات، تمرین و دیگر خواسته‌های باشگاه اعلام آمادگی می‌کند.

وی عنوان کرد: این اداره حتی پیشنهاد مشارکت در بخش ساخت ورزشگاه 5 هزار نفره به مدیران کاراسازه را داده است که در صورت موافقت، ورامین صاحب یک مجموعه ورزشی با قابلیت پذیرش تمام علاقمندان به والیبال برای تماشای مسابقات را خواهد داشت.

این مسئول گفت: هم‌اکنون این ورزشگاه هشت درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با توجه به نبود اعتبارات ملی ادامه کار مسکوت باقی مانده است و امیدواریم این امر با حمایت مسئولان کاراسازه به سرانجام برسد.

بذرافشان اظهار داشت: پیشنهاد دیگری نیز به شرکت مذکور ارایه شده که در نظر است استادیوم تختی که در مرکز شهر واقع شده و مشکلات فراوانی را برای شهروندان به‌وجود آورده و به جهت فرسوده بودن بخش‌های مختلف، در اختیار کاراسازه قرار بگیرد تا به جای آن یک ورزشگاه مدرن در یکی از نقاط شهر احداث شود که هم‌اکنون در حال رایزنی در این زمینه هستیم.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.