با ما همراه باشید

اتاق خبر

کارگران پاکدشت از امکانات درمانی مناسبی برخوردار نیستند

خبر استان : نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی از کمبود امکانات درمانی مناسب برای کارگران این شهرستان گلایه کرد و خواستار توجه مسئولان به این امر شد.

فرهاد بشیری روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات درمانی کارگران پاکدشت گفت: شهرستان پاکدشت از کمبودهای عمده ای در حوزه بهداشت و درمان برخوردار است و افتتاح بیمارستان 130 تختخوابی شهدای پاکدشت می تواند برخی از این کمبودها را برطرف کند.
وی افزود: هرچند که با افتتاح بیمارستان شهدای پاکدشت بخشی از مشکلات درمانی شهرستان حل خواهد شد اما با توجه به اینکه بخش وسیعی از جمعیت پاکدشت را قشر زحمتکش و مولد تشکیل می دهند اقدامات لازم جهت تامین مطالبات آنان در حوزه های مختلف ضروری است .
بشیری گفت: کارگران بیشترین میزان حق بیمه و درمان را پرداخت می کنند ولی در مقابل از امکانات درمانی مناسبی در بیمارستا ن های مربوط به تامین اجتماعی بهره مند نمی شوند که این امر نیاز به بررسی و توجه مسئولان دارد.
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر درمانگاه شهید امانی پاکدشت خدمات بهداشتی و درمانی خود را به کارگران ارائه می دهد ولی تعداد زیاد مراجعان باعث به وجود آمدن نارضایتی ها درخصوص ظرفیت نوبت دهی و پزشک متخصص شده که این کمبودها و نواقص باید با همراهی مسئولان برطرف شود.
بشیری گفت: باتوجه به وسعت شهرستان و مهاجرپذیر بودن آن ، دسترسی مردم به مراکز بهداشتی و کادر تخصصی پزشکی باید تسهیل شود.
وی از کمبود آمبولانس در شهرستان به عنوان دیگر معضل درمانی پاکدشت یاد کرد و خواستار تأمین آمبولانس از سوی مسئولان شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.