با ما همراه باشید

اتاق خبر

بودجه 200میلیارد تومانی برای تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی استان تهران

خبر استان : مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از بودجه 200میلیارد تومانی برای اتمام طرح های نیمه تمام ورزشی استان تهران خبر داد.

مدبر گفت: با احداث و تکمیل چندین طرح ورزشی در سطح استان تهران، دو صدم متر مربع به سرانه ورزشی این استان اضافه خواهد شد که در این صورت سرانه تهران با 4 پله صعود در میان استان های کشور، از رتبه 30 به بیست و شش می رسد .
وی با اشاره به روند تکمیل مجموعه های ورزشی اظهار داشت: چمن مصنوعی مجموعه ورزشی بعثت و مجموعه ورزشی رسالت تهران تا 22 بهمن امسال افتتاح خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در عین حال افزود: ورزشگاه فوتبال پنج هزار نفری اسلامشهر با 80 درصد پیشرفت فیزیکی، ورزشگاه 5 هزار نفری پاکدشت با 58درصد پیشرفت و مجموعه ورزشی رسالت با 100درصد پیشرفت فیزیکی جزو مجموعه هایی هستند که با افتتاح آن ها سرانه ورزشی استان تهران افزایش می یابد.
مدبر خاطرنشان کرد: همچنین احداث زمین چمن و سالن سه هزار نفری مجموعه بعثت با 28 درصد پیشرفت، احداث ورزشگاه فوتبال 5هزار نفری ورامین با دو درصد پیشرفت، 5 هزار نفری رباط کریم با 10 درصد پیشرفت و پنج هزار نفری ملارد را با 17 درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر مجموعه ها و اماکن ورزشی که قرار است با تکمیل آن ها وضعیت سرانه ورزشی تهران بهبود یابد.
وی گفت: دو ورزشگاه فوتبال 5 هزار نفری ساوجبلاغ و پیشوا نیز در حال ساخت هستند.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در ادامه با بیان این که تا کنون برای ساخت و تکمیل این طرح ها بیش از 26 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: برای اتمام طرح های نیمه تمام استان تهران حدود 200میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

منبع : ایرنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.