با ما همراه باشید

اتاق خبر

سرمایه های گمنام والیبال ورامین بانک سرمایه را غافلگیر کردند

خبر استان : تیم متین ورامین پس از پیروزی هفته گذشته در خارج از خانه مقابل صدرنشین لیگ، امروز در ادامه سیر صعودی خود توانست با تکیه بر سرمایه های گمنام خود تیم پرمهره بانک سرمایه را غافلگیر کند.

در چارچوب هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، تیم های متین ورامین و بانک سرمایه در سالن شهید گلعباسی ورامین به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم متین ورامین در دو هفته گذشته نمایش خوبی را از خود نشان داد و دو تیم بالانشین جدول رده بندی یعنی جواهری گنبد و شهرداری ارومیه را با شکست بدرقه کرده بود.

در نقطه مقابل تیم بانک سرمایه تحت هدایت مربی خوش فکر و باسابقه ایرانی یعنی مصطفی کارخانه، یکی از اصلی ترین گزینه های قهرمانی لیگ برتر امسال است.

تیم بانک سرمایه با جذب ستارگان والیبال ایران نظیر شهرام محمودی، محمد مهدوی و محمد موسوی و بازیکن مطرح لهستانی، پرمهره ترین تیم لیگ برتر محسوب می شود و تمام تلاش کارخانه و بازیکنان این تیم آن است که در اولین سال حضور خود در لیگ برتر به قهرمانی این مسابقات برسند.

تیم متین ورامین در ست های اول، دوم و سوم با شناخت درست از نقاط ضعف تیم بانک سرمایه، نمایش خوبی را از خود نشان داد و با سرویس های هدف دار بازیکنانش، توانست با با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۶ به برتری برسد.

شاگردان ترکاشوند با این پیروزی در پایان هفته ششم با کسب 11 امتیاز در رتبه چهارم جول رده بندی لیگ برتر والیبال قرار دارند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.