با ما همراه باشید

اتاق خبر

تشکیل استان خرداد رؤیا نیست/باید به ورامین توجه شود

خبر استان : امام جمعه موقت ورامین با اشاره به ضرورت توجه به شهرستان ورامین به عنوان یکی از پیشگامان نهضت امام راحل گفت: تشکیل استان خرداد رؤیا نیست.

حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران و امام جمعه موقت ورامین در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفتگو با مهر اظهار داشت: شهرستان ورامین به عنوان یکی از پیشگامان اصلی نهضت امام راحل در سال ۴۲، نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

وی افزود: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شهرستان ورامین به جرم دفاع و پشتیبانی از نهضت امام خمینی(ره) از اولیه ترین امکانات توسط رژیم پهلوی محروم شد.

محمودی ادامه داد: مردم ورامین آن چنان نقش برجسته ای را در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند که امام راحل درباره فداکاری های مردم این خطه فرمودند که آقایان و جوانان ورامینی حق ویژه ای بر ما دارند.

امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: مقام معظم رهبری نیز در سفر تاریخی خود در خرداد سال ۸۲ به ورامین از نقش ویژه مردم این خطه در قیام تاریخی ۱۵ خرداد تجلیل و شهدای این قیام را مانند ستارگان درخشان در آسمان ایران اسلامی توصیف کردند.

وی عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات فراوانی به مردم شهرستان ورامین شد اما بدون تردید هنوز حق مردم این خطه ادا نشده است.

محمودی بیان داشت: طی سال های اخیر موضوع تشکیل استان خرداد با محوریت شهرستان ورامین از سوی مردم و مسئولان این شهرستان مطرح شد اما متأسفانه هنوز اقدام عملی برای تحقق آن صورت نگرفته است.

امام جمعه موقت ورامین گفت: امروز تهران ظرفیت و گنجایش ندارند و با توجه به پتانسیل هایی که در شهرستان ورامین موجود است، تشکیل استان خرداد رویا نیست.

وی متذکر شد: طی سال های اخیر و در دولت های گذشته وعده هایی نظیر ابلاغ فرمانداری ویژه، راه اندازی منظقه ویژه اقتصادی، تشکیل دفتر حج و زیارت، راه اندازی صدا و سیمای شهرستان های استان تهران به مردم ورامین داده اما عملیاتی نشد.

محمودی یادآور شد: باید مسئولان و مدیران ارشد کشوری و استانی به مردم ورامین توجه ویژه کرده و محرومیت ها موجود در این شهرستان را کاهش دهند.

امام جمعه موقت ورامین گفت: مردم شهرستان ورامین در برهه های حساس پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظیر هشت سال دفاع مقدس، فتنه سال ۷۸ و فتنه سال ۸۸ اوج بصیرت و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند و امروز باید مسئولان با تمام توان و روحیه جهادی، مطالبات مردم را اجرایی کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.