با ما همراه باشید

جواد آباد

تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با همراهی تمردم و مسئولان ایجاد می‌شود

خبر استان : فرماندار شهرستان ورامین گفت: تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با همراهی تمام مردم و مسئولان ایجاد می‌شود.

بازدید روستایی فرماندار ورامین در روستای کویرآباد از توابع بخش جوادآباد برگزار شد.

محسن خوانساری، فرماندار شهرستان ورامین در ادامه بازدیدهای روستایی به‌همراه معاونان، بخشدار و مسئولان ادارات به روستای کویر آباد سفر کرد و از نزدیک مشکلات این روستا را مشاهده و در جهت رفع آن دستورات لازم را صادر کرد.

وی در ادامه به تشریح برخی از خدمات دولت تدبیر و امید پرداخت و اظهار کرد: علی‌رغم مشکلات و کاستی‌هایی که در اعتبارات بودجه‌های عمرانی داریم اما در راستای تحقق بخشیدن به توسعه روستایی مد نظر دولت، تمام مدیران ادرات شهرستان و بخش در جمعی صمیمانه روستایی کنارهم قرار می‌گیرند تا مشکلات روستائیان را به حداقل برسانند که این مهم تلاش مسئولان را به‌منظور رفع کمبودهای مردم در روستاها نشان می‌دهد.

فرماندار شهرستان ورامین افزود: در زمان طاغوت روستا مرکز آلودگی بود و مردم از نبود و کمبود امکانات اولیه بهداشت رنج می‌برند، حتی آب آشامیدنی مناسبی در دسترس مردم نبود ولی با وقوع انقلاب اسلامی، فرهنگ مردم هم تغییر کرد و در روستاها علاوه بر خدمات بهداشتی مناسب، دیگر خدمات نیز فراهم است.

وی با تاکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی بیان کرد: سعی ما مسئولان این است که مردم بدانند علی‌رغم تحریم‌های وارده با اتکا به اقتصاد مقاومتی، مسئولان نظام و دولت در جهت خدمت به مردم هر روز تلاش می‌کنند تامردم را به نظام ودولت امیدوارتر کنند.

فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به 13 آبان روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا خاطر نشان کرد: در این روز بزرگ مردم اعم از جوانان و نوجوانان به خیابان‌ها آمدند و نشان دادند علی‌رغم تمام تنگناها و سختی‌ها پای نظام ایستاده‌اند.

محسن خوانساری اظهار امیدواری کرد با حرکت رو به جلوی نظام، رفع تحریم‌ها و افزایش بودجه‌ها خدمات قابل توجهی به روستائیان تعلق گیرد.

به گزارش فارس، محمد آقابابایی رئیس شورای اسلامی روستای کویر آباد نیز در این بازدید به بیان برخی از مشکلات و نارسایی‌ها از جمله آبگرفتی در ورودی ابتدایی روستا، خطوط تلفن ثابت، اصلاح معابر و نبود خانه بهداشت و … پرداخت.

همدلی و هم‌زبانی بین مردم و مسئولان مشکلات روستائیان را برطرف می‌کند

محمد حیدری، سرپرست بخشداری جوادآباد نیز در این بازدید با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: با همدلی و هم‌زبانی که بین روستائیان بخش و مسئولان شهرستان ورامین حاکم است مشکلات روستائیان برطرف و خواسته‌های آنان محقق خواهد شد.

وی با بیان این‌که جمعیت حدود 400 نفری روستای کویر آباد، نیاز به ساختمان دهیاری دارد، افزود: زمینی به‌مساحت 400 مترمربع توسط شورای این روستا تهیه شده که با همکاری معاونت عمرانی فرمانداری سیر مراحل قانونی و اجرایی آن از طریق اداره کل امور روستایی استانداری تهران دنبال می‌شود

حیدری یکی دیگر از مشکلات روستای کویر آباد را تیرهای قدیمی برق برشمرد و تصریح نمود : تیرهای چوبی که در مسیر و معابر اصلی روستا قرار دارد در راستای اجرای طرح هادی با همکاری اداره برق شهرستان جمع آوری و تعویض می گردد.

سرپرست بخشداری جواد آباد در خصوص نهرهای قدیمی که در قسمت‌های شمالی این روستا قرار دارد، اظهار امیدواری کرد: با همکاری جهاد کشاورزی و تخصیص اعتبارات در کمیته برنامه ریزی شهرستان، پوشش انهارقدیمی این روستا انجام شود.

به گزارش فارس، در ادامه این نشست تعدای از روئسای ادارات شبکه بهداشت و درمان، برق، مخابرات، آموزش و پرورش، آب و فاضلاب روستایی و بنیاد مسکن برنامه‌های خود را برای رفع مشکلات یاد شده اعلام کردند.

معابر روستایی ورامین بهبود می‌یابد

رضا کارخانه، معاون فنی عمرانی فرمانداری ورامین نیز با اشاره به احتمال وقوع آبگرفتگی در برخی از روستاها گفت: اگر روستایی در مسیر آبگرفتگی یا سیل قرار دارد و نیاز به سیل  بند درآن روستا احساس می‌شود دهیاران با مکاتبه با بخشداری موضوع را به فرمانداری اعلام تا از بروز خسارات احتمالی جلوگیری شود.

معاون فنی عمرانی فرمانداری ورامین در پایان سخنان خود به مردم خونگرم این روستا وعده داد از محل اعتبارات بهبود عبور مرور، ورودی این روستا را تسهیل کند تا ایاب و ذهاب مردم مشکل ساز نباشد.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.