با ما همراه باشید

خبر ویژه

درخشش ورزشکار قرچکی در مسابقات جهانی بدنسازی و پرورش اندام

خبر استان :  حمید مرادی ورزشکار قرچکی رشته بدنسازی و پرورش اندام موفق شد در مسابقات بین‌المللی فیزیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام دایاموند کاپ جام الماس به‌عنوان چهار نفر اول این رشته معرفی شود.

مسابقات بین‌المللی فیزیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام دایاموند کاپ (کاپ الماس- بن ویدر) با حضور ورزشکاران برتر این رشته در ایران و جهان به میزبانی جزیره کیش برگزار شد که تنها نماینده شهرستان قرچک در این مسابقات خوش درخشید.

حمید مرادی ورزشکار قرچکی در این مسابقات و در رقابت با بهترین ورزشکاران فیزیک بدن ایران و جهان موفق به حضور در بین نفرات برتر شد.

مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این خصوص اظهار داشت: مسابقات بین‌المللی فیزیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام دایاموند کاپ جام الماس کیش بهترین فرصت برای ورزشکاران ایرانی رشته پرورش اندام و بدنسازی بود تا در یک دوره مسابقات جهانی و با سطح فنی بسیار بالا شرکت کنند.

وی افزود: این دوره از مسابقات توسط فدراسیون بین‌المللی پرورش اندام و در حضور ریاست فدارسیون جهانی و رئیس دپارتمان داوری برگزار شد که به‌عنوان تنها نماینده پرورش اندام و بدنسازی شهرستان قرچک جزو چهار نفر برتر مسابقات جهانی قرار گرفتم.

قهرمان رشته ورزشی فیزیک بدن در استان تهران تأکید کرد: بعد از شرکت در مسابقات کیش به همت مربیانم تمرینات خود را برای حضور در مسابقات مستر المپیای آماتوری در کویت آغاز کردم تا بار دیگر پرچم کشور عزیزم ایران در این این مسابقات به اهتزاز در بیاورم.

مرادی در ارتباط با عناوین ورزشی خود در استان تهران گفت: به مدت هفت سال به صورت حرفه‌ای رشته بدنسازی را انجام می‌دهم و با آشنایی با مربی تحصیل کرده و با دانش این رشته حمید ملکی از بزرگان پروش اندام ایران توانستم در اولین مسابقه برای انتخابی تیم ملی با هدایت وی و در زمان بسیار کمی جزو فینالیست‌های رشته نوپا و جدید فیزیک باشم.

وی تصریح کرد: همچنین در مسابقات کشوری توانستم اولین نفری باشم که در هر سه رشته بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک و فیزیک مدال طلا رو کسب کنم و بعد از آن هم دو مدال طلای دیگر در استان تهران کسب کردم.

گفتنی است، دایاموند کاپ (کاپ الماس- بن ویدر) یکی از معتبرترین مسابقات فیزیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام جهان بوده که به تازگی از سوی فدراسیون جهانی IFBB بنیان گذاشته شده است.

اولین و دومین دوره این پیکارها به ترتیب در کشورهای یونان و چین برگزار شد.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.