با ما همراه باشید

پاکدشت

تغییر مکان پلیس‌راه شریف‌آباد

خبر استان : رییس شورای اسلامی شهر شریف‌آباد از تغییر مکان  پلیس‌راه شریف‌آباد به مجاورت شهرک صنعتی خوارزمی خبر داد .

«فروغ تهرانی» شوراها را پل ارتباطی مردم و مسئولان دانست و گفت: در سایه تعامل مردم و اعضای شورا چه در شهرهای کوچک و چه در شهرهای بزرگ، مردم بدون واسطه و پرهیز از بروکراسی اداری مشکلات خود را به مدیریت شهری انتقال می‌دهند و نتیجه آن را نیز در همین بازه از آنان طلب می‌کنند.

وی که سابقه عضویت در شوراهای دوره‌های اول و دوم را در کارنامه کاری خود دارد از نبود امکانات شهری در بدو پیدایش شهر شریف‌آباد گلایه و اظهار کرد: علیرغم آنکه امکانات خوبی را در اختیار نداشتیم اما در دوره اول شوراها، شریف‌آباد را باهمت اعضای شورای اسلامی تبدیل به شهر نمودیم که در اینجا از زحمات «مرتضی پازوکی» رییس وقت شورا تشکر می‌نمایم.

رییس شورای اسلامی شهر شریف‌آباد با اشاره به اقدامات مدیریت شهری افزود: احداث بوستان شقایق در مجاورت ضلع غربی بیمارستان زعیم، بوستان چهار هزار متری مسکن مهر شهید رجایی، آزادسازی بخش‌هایی از مجاور بلوار امام رضا(ع)، استخر یک‌میلیون لیتری در بوستان پارک جنگلی در شمال شریف‌آباد و ضلع غربی شهرک صنعتی عباس آباد، جدول‌گذاری مسکن مهر، زیرسازی خیابان‌های اصلی و فرعی، جابجایی تیرهای برق، ایجاد شبکه روشنایی در مسکن مهر ازجمله فعالیت‌های مهمی هستند که با جدیت و پشتکار اعضای محترم شورا  و همکاران در شهرداری به نتیجه مطلوب رسیده‌اند.

وی تصریح کرد: در راستای طرح‌های عمرانی در سطح شهر و به‌منظور بازگشایی معابر، آسفالت و لکه‌گیری با توجه به فصل بارش‌های پاییزی و سهولت تردد مردم و دانش آموزان عزیز و با توجه به خطر تیر برق‌های باقی‌مانده در تعریض خیابان شهید قدوسی، جابجایی تیرهای برق با همکاری اداره برق بااعتباری بالغ‌بر ۷۰۰ میلیون ریال انجام شد.

فروغ تهرانی تصریح کرد: بیش از هزار تن آسفالت کارشده است که در کنار جابجایی طاقت‌فرسا و مشکل‌آفرین تیرهای برق از عمده مسائلی هستند که مدیریت شهری برای بهبود وضعیت زندگی و آرامش خاطر  سکنه این شهرک انجام داده است.

این مقام مسئول با توجه به سرانه فضای سبز در شریف‌آباد بیان کرد: با جدیت تمام پیگیر توسعه فضای سبز و گسترش علمی آن شدیم که ازجمله آن می‌توان به فضای سبز میدان امام رضا(ع) تا پلیس‌راه اشاره کرد.

وی در خصوص اسناد مالکیت شهروندان شریف‌آباد ابراز کرد: مراحل صدور اسناد مالکیت شهروندان به انتهای کار خود رسیده است و این نتیجه پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی شهر شریف‌آباد بوده است.

رییس شورای اسلامی شهر شریف‌آباد با تأکید بر ضرورت جابجایی پلیس‌راه عنوان کرد: در سلسله جلسات کاربردی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران منطقه‌ای، مقرر شد به‌زودی و تا پایان سال پلیس‌راه شریف‌آباد به منتهی‌الیه این بخش یعنی در مجاورت ورودی شهرک صنعتی خوارزمی انتقال یابد.

این مسئول با تشریح خدمات صورت گرفته در جهت تسهیل زندگی مردم در طرح مسکن مهر خاطرنشان کرد: اقدامات مدیریت شهری در مسکن مهر، رفاه و آسایش مردم را به ارمغان آورده است و ازآنجایی‌که اراضی مسکن مهر دارای کاربری کشاورزی بوده‌اند و با تغییر کاربری تبدیل به اراضی مسکونی شده‌اند، راه مشخص و برق هم نداشته‌اند، اما اینک با رایزنی‌های انجام‌شده دارای راه‌های مطلوب آسفالت شده و برق و جدول‌کشی مناسب هستند و این مرهون همت تلاشگران عرصه مدیریت شهری شریف‌آباد است.

رییس شورای اسلامی شهر شریف‌آباد افزود: برای رفاه حال ساکنان مسکن مهر بوستانی در مقیاس ۴ هزار متر تا دهه فجر سال امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

تهرانی با توضیح اینکه وجود نهاد امامت جمعه می‌تواند گره‌گشای مشکلات و نهاد نظارتی مطلوبی بر فعالیت‌های صورت گرفته در منطقه باشد افزود: در این راستا برای امام‌جمعه پاکدشت دفتری را در شریف‌آباد باهمت اعضای شورای اسلامی و شهردار، اختیار کرده و طی مراسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

 

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.