با ما همراه باشید

پاکدشت

شصت و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد

خبر استان : شصت و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت با حضور امام جمعه ،فرماندار،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای مذکور و جمعی از اصحاب خبر و رسانه عصر روز سه شنبه 28 مهرماه جاری در سالن اجتماعات سپاه شهرستان برگزار گردید.

حمید محسن وند سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت ،ضمن عرض تسلیت شهادت امام حسین (ع) و یاران وفادارش به بیان مصوبات جلسه گذشته و نیز دستورات شصت و نهمین جلسه شورا پرداخت و خواستار ارائه گزارش اعضا در خصوص مصوبات و موارد مطروحه گردید.

همچنین گفتنی است علی صادقی فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی با اشاره به آسیبهای اجتماعی فراوانی که خانواده ها و جوانان را تهدید می کند خواستار توجه بیشتر مسئولان در خصوص برنامه ریزی فرهنگی و پیشگیرانه و نیز ارائه راهکارها و اقدامات عملی و جدی در کاهش انواع آسیبهای اجتماعی شد . وی همچنین در خصوص گسترش بی رویه انحرافات اخلاقی و آسیبهای اجتماعی و شکاف ایجاد شده ناشی از رشد بی نظارت فضاهای مجازی بر لزوم افزایش آگاهی مسئولان وبه ویژه خانواده ها در این مباحث تاکید کرد و اینکه اولین گام برای اصلاح خودمان هستیم باید به آنچه می گوییم عمل کنیم .

خاطر نشان می شود پازوکی شهردار پاکدشت با ارائه گزارش برنامه ریزی های انجام شده در خصوص بهبود وضعیت سرانه های فرهنگی مذهبی شهرستان پرداخت وبه طرحهای در حال اجرای شهرستان در این خصوص اشاره کرد.وی اظهار داشت :بستر سازی و زیر ساخت زمین متناسب با سرانه های فرهنگی و نیاز شهروندان به امکانات فرهنگی و مذهبی جزء زیر ساخت های اصلی فرهنگی بوده که این مهم از دغدغه های اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهرپاکدشت می باشد.

گفتنی است در ادامه ی اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت با طرح دیدگاهها نقطه نظرات خود به بحث و تبادل نظر و بررسی موارد مطروحه پرداختند.

در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین لزومی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران فداکارش وارائه مطالبی ارزنده در خصوص قیام ایشان؛ بر لزوم توجه بیشتر هنگام تفکیک اراضی به مقوله سرانه های فرهنگی و مذهبی و ارتقاء این سرانه ها ونیز و بر پیگیری سایر مصوبات تاکید کرد.

خاطر نشان می گردد رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت ضمن تشکر از نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی مهندس فرهاد بشیری جهت حضور در جلسه ، نداشتن رسانه ایی قدرتمند در شهرستان را ضعف دانستند و از ایشان خواستار پیگیری این مهم گردید . وی در ادامه با توجه به جمعیت زیاد و بافت مذهبی شهرستان برضرورت توجه به نماد های مذهبی در شهرستان تاکید کرد .

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.