با ما همراه باشید

پاکدشت

راه اندازی پلیس یاران محرم در شرق استان تهران

خبر استان : فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: فعالیت پلیس یاران محرم به منظور نظم بخشیدن به فعالیت هیئات مذهبی در ایام محرم آغاز شده است.

سرهنگ عبدالرضا ناظری فرمانده  انتظامی شرق استان تهران  با اشاره به برنامه ریزی پلس همزمان با برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان اظهار داشت: پلیس شرق استان تهران با همکاری مردم و هیئات مذهبی حضور فعالی را در ایام محرم دارد.

وی افزود: در ایام محرم، برپایی هیئات مذهبی و ایستگاه های صلواتی از رونق دوچندانی برخوردار است، به همین منظور پلیس برای تسهیل در تردد خودروها و خدمت رسانی به مردم و هیئات مذهبی آمادگی کامل دارد.

ناظری ادامه داد: در شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه به عنوان حوزه فعالیت فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، پلیس یاران محرم فعال شده اند.

وی اضافه کرد: وظیفه پلیس یاران محرم، نظم بخشیدن به فعالیت هیئات مذهبی در شرق استان تهران در سایه تعامل و همکاری با مردم است که قطعا برکات فراوانی را به همراه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران عنوان کرد: همزمان با نزدیک شدن به روز تاسوعا و عاشورای حسینی، برخی طرح های ترافیکی از سوی پلیس در دستور کار قرار می گیرد که باید دسته جات عزادارای به آن توجه کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.