با ما همراه باشید

دماوند

استقبال باشکوه از قهرمانان پاورلیفتینگ قاره کهن در دماوند

خبر استان :  آیین استقبال از قهرمانان مسابقات پاورلیفتینگ 2015 آسیا در کشور عمان با حضور مسئولان شهرستان دماوند و جمعی از ورزشکاران برگزار شد.

مراسم استقبال از مجید بزرگی و سعید نادری، قهرمانان رشته پاورلیفتینگ مسابقات آسیایی 2015 کشور عمان با حضور مسئولان و علاقه‌مندان به ورزش در باشگاه شهید عاقلان شهر دماوند برگزار شد.

در این مراسم، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند، اعضای شورای اسلامی شهر دماوند، رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان دماوند، مسئولان ادارات و ارگان‌ها و کارکنان انتظامی شهر دماوند و جمعی از ورزشکاران حضور داشتند و از قهرمانان ارزنده شهرستان دماوند تجلیل کردند.

علیرضا پرویزی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در مراسم استقبال از قهرمانان مسابقات آسیایی پاورلیفتینگ 2015 کشور عمان، ضمن تبریک به این قهرمانان و آرزوی سلامتی و موفقیت برای تمام ورزشکاران اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در سایر مسابقات جهانی پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز در بیاوریم.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به نگاه ویژه دولت و مجلس به ورزش تصریح کرد: امیدواریم همچنان بتوانیم افتخارات دیگری در زمینه ورزش به دست ‌آوریم و با توجه به اینکه دولت و مجلس هم در این راستا حرکت می‌کنند، بتوان به تمام رشته‌های ورزشی توجه بیشتری داشت.

حمیدرضا مشهدی‌عباسی ادامه داد: امیدواریم با حمایت از ورزشکاران در زمینه‌های مختلف ورزشی، بتوانیم قهرمانان بیشتری را در مسابقات برون‌مرزی ورزشی داشته و شاهد درخشش ورزشکاران ایرانی در مسابقات جهانی و المپیک آینده باشیم.

قهرمان مسابقات آسیایی پاورلیفتینگ 2015 کشور عمان نیز بیان کرد: در این دوره از مسابقات، 15 تیم شرکت داشتند که کشورهای ژاپن، هنگ‌کنگ و قزاقستان از رقیبان اصلی در این مسابقات محسوب می‌شدند.

مجید بزرگی ادامه داد: کشور ایران با حضور 18 نفر از ورزشکاران در این دوره از مسابقات شرکت داشت که در رده بزرگسالان با 6 مدال که شامل دو مدال طلا و چهار نقره است، توانست برای دومین بار بر روی سکوی قهرمانی آسیا قرار بگیرد و تیم‌های قزاقستان و ژاپن را در مقام دوم و سوم بعد از خود جای دهد.

 مجید بزرگی با زدن وزنه 293 کیلوگرمی و کسب مدال طلا، توانست نیم کیلوگرم رکورد آسیا را تغییر دهد و رتبه overal را کسب کند.

همچنین سعید نادری نیز در یک رقابت تنگاتنگ با حریف قزاقستانی با زدن وزنه 285 کیلوگرمی در حرکت سوم و کسب مدال طلا در این رشته، سبب قهرمانی ایران در این دوره از مسابقات شد.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.