با ما همراه باشید

اتاق خبر

38 کشته حاصل تصادفات جاده ای در شرق استان تهران

خبر استان : رئیس پلیس راهور شرق استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 38 نفر در تصادفات جاده ای حوزه فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران جان خود را از دست داده اند.

سرهنگ علیرضا همیانی در مراسم تجلیل از نمونه های ترافیکی شرق استان تهران در ورامین گفت: بیشترین دلیل تصادفات جاده ای در شرق استان تهران ناشی از سرعت و سبقت غیر مجاز است و این نشان از نداشتن توانایی فرد در درک صحیح از قانون است و یقینا باید از تردد چنین فردی در خیابان ها جلوگیری کرد.
وی افزود: برخی از افراد از نصب سرعت گیر در مناطق مختلف گله دارند، درست است که نصب سرعت گیر علاوه بر اتلاف وقت ، صدماتی را نیز به خودرو وارد می کند ولی زمانی که رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت نمی کنند لازم است تا به این وسیله سرعت آنان را به سرعت قانونی کاهش داد.
همیانی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 38 نفر در تصادفات جاده ای شرق استان تهران جان خود را از دست داده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ، شاهد کاهش 30 نفری کشته شدگان در حوادث جاده ای این بخش از استان تهران می باشیم .
همیانی گفت: شرق استان تهران در کاهش تصادفات منجر به فوت، رتبه نخست استان تهران را کسب کرده که این نتیجه همراهی و قانونمندی رانندگان در این بخش از استان است .
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأکید کرد: اگر همه افراد سهم خود را نسبت به رعایت قانون ادا نموده و به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند روزی خواهد رسید که حتی یک نفر نیز در حوادث رانندگی جان خود را از دست ندهد.
وی از ایجاد مراکز مانیتورینگ در شهرها به عنوان مهمترین عامل پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی یاد کرد.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران امنیت شهرستان های ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، دماوند، پردیس و فیروزکوه را بر عهده دارد.

منبع : ایرنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.