با ما همراه باشید

اتاق خبر

معرفی ۱۲ نانوایی متخلف در ورامین به تعزیرات

مجید درویشی صبح امروز در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان ورامین اظهار داشت: طرح هدفمندسازی یارانه نان در این شهرستان وارد مرحله سوم شده است که در این مرحله‌ میزان آرد اختصاصی برای نانوایی‌ها، بر اساس نان فروخته شده با کارتخوان هوشمند فروش نان تعیین می‌شود.

وی افزود: بر این اساس باید شهروندان فقط با کارت اعتباری نسبت به خرید نان اقدام کنند که اختلالی در محاسبه آرد تخصیصی برای نانوایی ها به وجود نیاید.

فرماندار ورامین گفت: در مرحله جدید نظارت و بازرسی ها، ۲۵ نانوایی متخلف در این شهرستان شناسایی که ۱۲ مورد به تعزیرات معرفی شدند و روند نظارت، بازرسی‌ و برخورد با نانوایان متخلف ادامه خواهد داشت.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ورامین نیز به همراه مسئولان مدیریت جهاد کشاورزی و رئیس اتحادیه نانوایان ورامین از برخی نانوایی های این شهرستان بازدید کرد و گفت: طرح بازرسی و نظارت از نانوایی ها به طور یکپارچه از طریق جهاد کشاورزی، اداره صمت، تعزیرات حکومتی، اتحادیه و دیگر نهادهای نظارتی در حال پیگیری است و با جدیت دنبال می شود.

حسن فیروزی اظهار داشت: پس از بازدید برخی نانوایی های شهرستان، شبانه به بازدید از کارخانه آرد شهرستان ورامین رفتیم و روند توزیع آرد را بررسی کردیم و انبار ها از موجودی آرد مناسبی برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم بهترین ناظران و بازرسان برای نظارت بر نانوایی ها هستند که در این مسیر می توانند گزارش خود را به صورت مستقیم از طریق پیامک و یا پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۰۵۹۱۸۰۹۸۸ ارسال کنند.

شهرستان ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.