با ما همراه باشید

اتاق خبر

انتخابات مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

خبر استان : محسن خوانساری در  دومین جلسه ستاد انتخابات ورامین گفت : در طول دوران حیات با برکت انقلاب اسلامي ، حوادثی به وقوع پيوسته كه هر كدام مي توانست نظام را با تهديد جدي روبرو كند ولي در سايه لطف خداوند متعال ، رهبري الهي و حكيمانه حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي و هوشياري و بصيرت مردم، نظام مقدس جمهوري اسلامي با صلابت سير پر عزت خود را پیمود .

وی گفت : امروز شاهد درخشش نظام مقدس جمهوری اسلامی در بین کشورهای منطقه و جهان هستیم و شکل گیری موج بیداری اسلامی نشان دهنده تأثیر انقلاب اسلامی در جهان است به همین دلیل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از حساسیت خاصی برخوردار است و چشم ملت های منطقه به برگزاری انتخابات ایران اسلامی دوخته شده است .

وی اظهار داشت : مشاركت مردم در حاكميت، اعطاي مشروعيت و رسميت بخشيدن به نظام، نهادينه نمودن ساختارها ونهادهاي اساسي نظام و گردش نخبگان از اثرات مثبت برگزاری انتخابات در جامعه است .

فرماندار ورامین افزود : از آنجا که برگزاری انتخابات به عنوان رکن اصلی مشارکت مردم در جامعه اسلامی محسوب می شود، مردم باید با درایت و آگاهی افرادی را انتخاب نمایند که جلب رضایت خداوند ،قانون گذاری و خدمت صادقانه به ملت و کشور از اهداف اصلی آنان باشد .

وی تصریح کرد : همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید با رعایت اصول تقوا و امانتداری در انجام وظایف محوله کوشا بوده و سعی نمایند انتخابات را با جدیت و هماهنگی بهتر برگزار نمایند .

وی تأکید کرد : هیچ یک از افرادی که در جریان برگزاری انتخابات حضور دارند نباید بر نقش آفرینی کار خود در برگزاری انتخابات بی توجه باشد زیرا حتی عملکرد ضعیف یک عضو می تواند متوجه همه افراد شود .

خوانساری کرد : عمل به مر قانون اساسی و انتخابات شائبه اعمال نفوذ تخلف و جابجایی یک رای را هم از بین خواهد برد و مردم را با حضور گسترده پای صندوق های رأی خواهد آورد .

همچنین فرامرز تاجیک رئیس ستاد انتخابات شهرستان ورامین نیز گفت : نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی بنا شده و یقینا حضور مردم در انتخابات پیش رو از اهمیت ویژه ای در حفظ اقتدار و عزت ایران اسلامی برخوردار است.

وی افزود : مردم در انتخابات 24 خرداد سال 92 به دولت تدبیر و امید اعتماد کرده اند و امروز باید این اعتماد خود را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خود را نشان داده و اعضای ستادانتخابات با برگزاری انتخاباتی سالم ، قانمونمد و با شکوه ، از آراء مردم به عنوان حق الناس حفاظت نمایند .

وی تأکید کرد:  تمامی عوامل اجرایی انتخابات امانت داری صادق برای آرای مردم خواهند بود.

تاجیک گفت : ستاد انتخابات و مجریان برگزاری انتخابات باید حرکت خود را در چارچوب قانون و مقررات طراحی کنند و با بستر سازی مناسب ، زمینه حضور آحاد مردم در انتخابات پیش روی را فراهم کنند ، هیچ حرکتی مغیر با قانون از هیچ فردی قابل قبول نخواهد بود.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت : امسال برای نخستین بار در طول برگزاری انتخابات در شهرستان ورامین ، ستاد مرکزی انتخابات با حضور تمامی اعضای کمیته های هفتگانه در یک محل واحد مستقر خواهد شد تا فعالیت های قانون این ستاد به صورت شفاف صورت گیرد.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، هفتم اسفند امسال در کشور برگزار می شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.